Ztempels

Sinds kort maak ik mijn eigen stempels en dat is zooo leuk om te doen! Het zijn stempels van kunststof en ik kan elk zwart/wit plaatje of tekst (of een combinatie) gebruiken om een stempel van te maken. Needless to say dat mijn stempelvoorraad opeens enorm is gegroeid. πŸ˜€

Je kunt ten slotte nooit genoeg stempels hebben!

Recently, I started making my own stamps and it’s sooo much fun to do! They are synthetic stamps and I can turn every black/white picture and/or text into a stamp. Needless to say my collection of stamps grew explosively. πŸ˜€

You can’t have enough stamps!

Ik heb een aantal adresstempels gemaakt, leuke tekstjes en lieve plaatjes. Telkens verzin ik wat nieuws. Ik kan ze gebruiken op een acrylblok, maar vind het ook leuk om ze op een houten blokje vast te maken, dat ziet er zo netjes afgewerkt uit.

I made some stamps with my address, some nice texts and cute pictures. Everytime I come up with new ideas. I can use them in combination with an acrylic block, but I also like to mount them on wood, that looks so neat.

Tevens maak ik stempels in opdracht, zo kan ik mijn stempelmachientje een beetje terugverdienen. Mijn portemonnee was niet zo blij met die uitgave, haha… πŸ˜‰ Maar ikke wel! πŸ˜€

I also make custom stamps, so I can earn back a piece of my stamping machine. My bank account wasn’t so happy when I bought it… πŸ˜‰ But I did! πŸ˜€

Hier zijn een paar voorbeeldjes van stempels die ik heb gemaakt. De verpakkinkjes heb ik ook zelf gestempeld, uiteraard met zelfgemaakte stempels. πŸ™‚

Here are some examples of stamps I made. I also stamped the packaging, of course with handmade stamps. πŸ™‚

stempel

stempel1

4 reacties op “Ztempels

  1. Hoi hoi,
    Wat onwijs gaaf zeg!
    Nu zal het mischien op je site erbij staan, maar wat kost zo’n stempel?
    Ik ben namelijk op zoek naar een stempel waar zowel tekst als een kleine afbeelding (made by Ingrid) op komt te staan.
    Ik ga nog even verder op je site kijken, maar heb de smaak te pakken!
    Hoop dat je het me nog even laat weten. Wie weet kunnen we zaken doen πŸ™‚
    Groetjes!!!
    Ingrid.

  2. Ik ontdekte toevallig jouw blog en sindsdien ben ik fan! Ik schuim hem helemaal af naar leuke ideeΓ«n, en die zijn er met hopen. Vandaar dat ik op dit oude bericht stoot. Ik ben zelf al even op zoek naar een stempelmachientje, maar weet niet goed waar. Zou je misschien enkele tips kunnen geven? Welke heb jij en waar haalde je het vandaan?
    Alvast grote merci, en dit ook voor alle leuke ideeΓ«n!

Geef een reactie

