Haakmiddag Goodiebags!

… en een nieuwe auto! Dat laatste niet voor iedereen hoor. De goodiebags wel.

Vorige week begaf mijn oude auto het, dus hebben we een nieuwe uitgezocht (Jippie!).
Ik ging natuurlijk voor een paarse, maar ja… twee-en-een-halve-maand levertijd… dat werd het dus niet.
Dus gingen we voor een blauwe-die-op-voorraad-was.
En gisterochtend konden we hem ophalen.
Jullie snappen wel dat ik er superblij mee ben! 😀
Ik denk zomaar dat ik een blauw dekentje moet gaan haken voor erin…

Hij werd gelijk gevuld met goodiebags:

En in die goodiebags zat een heleboel leuks, kijk maar:

Verschillende soorten goodies van Artasja
Een blokje, visitekaartblokje en button van Nicx 😉
Labeltjes van SuusCreatief
Stickertjes van Spullen van Blom
Kaart en lieveheersbeestjes van Stip & Bloem
De tasjes kwamen van Klazien’s Kreatie
Telefoonhanger van 12wear.me
Bloemetjes en kaart van be-flowerd
Lavendel in zakje van Borduuratelier Zaturn
Poppetje en hartjessnoepjes van Jeetje
Postzaksleutelhanger van Guinevere Arth

Gehaakt zeepje van Sfeerzeepjes

 

En ook nog:

Oorbelletjes van Versierseltjes
Oorbelletjes van Ineke’s Schatkamertje
Kraaltjes van Britta’s Sieraden
Gehaakte hanger van By Marjon
Gehaakt badeendje van Stoffies.nl
Zelfmaakpakketje voor een armband van Wollyhood
Zelfmaakpakketje voor een berencupcake van MadebyMriek
Gehaakt hartje van Lique’s Handmade
Zelfmaakpakketje voor een klavertje viermagneetje van Haakidee
Gehaakt hartje met lavendel van Epsiej

En dan kregen we tijdens de haakmiddag ook nog een pakketje met o.a. een stofje van Eline en een zakje chocolaatjes van Marion. De chocolaatjes kan ik om begrijpelijke redenen niet meer laten zien. *op* *oeps*

En het allerleukste voor jullie-die-niet-konden-komen is, dat er nog 3 goodiebags over zijn! Die wil ik graag verloten, maar je moet wel bereid zijn om de verzendkosten van € 2,50 te betalen. (Zeg nou zelf, dat is toch niks voor zo’n leuk pakket!). Doe je mee? Laat dan een reactie achter.

Last but not least nog fotootjes van mijn sleutelhangerswap. Ik haakte een meetlinthoesje en deed er o.a. een wolletje, lintje, haaknaald, gehaakt magneetje en wiebeloogjes bij.

Zo, dat was het weer. Toch best veel werk, zo’n haakmiddag. Maar wat was het leuk!!!

70 reacties op “Haakmiddag Goodiebags!

  1. Heerlijk hoor, een nieuwe auto! Jammer dat we alleen de achterbak kunnen zien 😉

    Ik wil wel kans maken op zo’n goodiebag, zitten echt hele leuke dingen in. Volgende keer ben ik ook van de partij hoor, het zag er wel gezellig uit op de haakmiddag.

    Groetjes Mirella

  2. Ik kon helaas niet komen maar doe wel graag mee voor de goodybag !! Gr. Helen

  3. Leuk! Ik volgde jullie gezellige tweets over de creatieve middag. Helaas kan ik zelf vaak niet naar deze leuke activiteiten… Dus ik doe graag mee aan de verloting!!

  4. Wat een gave goodiebag zeg!! Tuurlijk ben ik bereid de verzendkosten te betalen 😉

  5. ohh!! ik kon niet komen, sorry werk in de zorg……
    Maar ik zou heel graag kans willen maken op zo´n super leuke goodiebag!!!
    Leuk leuk leuk leuk leuk leuk!!
    Super dat het zo´n geslaagde middag was, foto´s zeggen genoeg!
    misschien nog een vervolg….

  6. *snik**snik**snik* Ik sta er niet tussen vermeld als sponsor *snik**snik**snik* #vind nu wel dat ze daardoor de goodiebag mag winnen. (hoop desondanks dat alle goodies in de smaak vielen bij de haaksters !!

  7. Oh ik baalde zo dat wij precies dit weekend jaarmarkt hadden en dat mijn baas vond dat we een kraam voor de deur moesten hebben EN dat ik dus mijn roostervrije weekend toch moest werken. Ik had zo graag erbij geweest gisteren. En nu vind ik het helemaal sneu, al die mooie goodies gemist. Gelukkig kon ik er door al die leuke tweets en blogposts toch een beetje van mee genieten.

  8. Ik hoop dat jullie het leuk gehad hebben, jammer dat ik er niet bij kon zijn… om dat leef een beetje te verzachten wil ik best zo’n leuke goodiebag… en jeetje natuurlijk ook!
    Wat een mooie blauwe auto, ik hoop dat jullie samen heel veel mooie avonturen gaan beleven 😉

  9. Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Had zo graag gewild en op moment van inschrijven hoor ik dat ik mijn roostervrije weekend in moet leveren voor de jaarmarkt. Sond ik ineens 2 dagen achter een braderie kraampje, ook gezellig maar ik had veel liever op de haakmiddag geweest! Jammer maar helaas. En gefeliciteerd met je nieuwe auto, die van mij is ook blauw!

  10. wauw wat leuk dat je ook een goody weg gaat geven!! Het ziert er allemaal super leuk uit. Je bent er maar druk mee geweest. Ik doe graag mee met de verloting 🙂

    Groetjes renske

  11. @Patricia ooh wat stom, ik heb het gelijk aangepast! Je stond er wel bij, maar ik was opeens de helft van mijn tekst kwijt en dus ook jouw link, maar de tekst typte ik opnieuw en ik heb niet gekeken of alle links er nog stonden (je was de laatste in het rijtje). Stomme wordpress soms. Doet ie altijd als ik een lang bericht heb, zo irritant.
    Dus namens wordpress 😉 en mezelf: sorry!!!

    @iedereen anders: kijk vooral even op sfeerzeepjes, want ze heeft hartstikke leuke zeepjes! 🙂

  12. Helaas kon ik niet komen. Had wel een heel erg goede reden …. het was onze trouwdag, en dan kan ik geliefde echt niet alleen laten.
    Maar ….. bij een eventuele volgende keer ben ik er zeker bij!!!!! Ik wil je toch eens in real life zien, en misschien zelfs ook T&T&O ontmoeten.
    De pics van je laatste picture zien er supergezellig uit, volgens mij zijn er maar weinig “ongemakkelijke” stiltes geweest.
    Tja, die goodiebag …. zou ik die willen winnen? YESYESYESYESYES, zeker zou ik hem willen winnen. Het ziet er allemaal zoooo leuk uit dat ik een beetje greedy ben geworden.
    Dagdag,
    Mariette

  13. IK dacht dat ik al gereageerd had maar nu zie ik het niet meer staan?

    Maar ik wil ook heel graag kans maken op de goodiebag! Wat een leuke spulletjes.
    En volgende keer ben ik er zeker bij!

    Groetjes Mirella

  14. Gefeliciteerd met je Smurfbolide ik wens je heel veel veilige kilometers! En goodie bag zo vol met leuks dat wil toch iedereen!

  15. Zo’n leuke goodiebag wil ik best winnen! Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn gisteren.

  16. Dat blauwe dekentje gaat er vast komen 🙂
    En ik maak supergraag kans op zo’n goodie bag, de verzendkosten vergoed ik je graag.
    Liefs Thea

  17. Volgens mij hebben jullie een hele gezellige dag gehad! Ik doe ook graag mee! Ik had graag willen komen als het dichter in de buurt was geweest.

    Groetjes Nathalie

  18. Ziet er allemaal erg leuk uit zeg ….was vast gezellig ik zou ook wel mee willen loten voor zo’n leuke goddiebag 😉

  19. Op verschillende blogs heb ik al gelezen dat jullie een heerlijke dag hebben gehad. Goed idee. Ik wil graag meedoen met de verloting.
    Enne ik ben benieuwd naar de blauwe deken voor je auto. Veel succes. Groet, Dientje uit S.

  20. Wat een lieve reactie van je omdat wordpress we gewoonweg niet wilde vermelden op je blog 😉 ( maar desondanks loot ik graaaaaaag mee voor een overgebleven goodiebag) 😉 😉

  21. Nicole met lichte jaloezie heb ik de foto’s bij jou en bij Nancy zitten bekijken en och wat zag het er allemaal gezellig uit. Volgens mij hebben jullie het geweldig leuk gehad en heel veel leuke cadeautjes uitgewisseld. Helaas kon ik zoals je weet niet aanwezig zijn maar ik wel heel graag mee loten voor een goodiebag. O,ja ook nog gefeliciteerd met je nieuwe auto, je hebt weer een reden om een mooie deken te haken. Ik wens je veel veilige kilometers.
    Groetjes van Claire

  22. Helemaal leuk!! Gaaf dat er zoveel mensen spullen opgestuurd hebben 😀 Volgens mij kun je het een groot succes noemen!

  23. de volgende keer doe ik graag mee met het haken/gezelligheid.
    voor nu wil ik wel een kansje wagen voor de goody bag.
    En wat voor merk auto is het geworden ? ( nieuwsgierig aagje )

    X

  24. Hoi Nicole!

    Nou wat gaaf dat er nog goodiebags over zijn! Met zo’n tasje heb je toch een beetje het gevoel dat je erbij bent geweest. En die verzendkosten zijn het dubbel en dwars waard! Super leuk. Ik doe mee!
    Groetjes Irene Jansen

  25. Wat een leuke foto’s! Jammer dat ik het moest missen, het was echt te ver om in 1 dag te reizen. Maar ik doe heel graag mee met de verloting voor de goodiebag!

    Enneh, heb net jouw tutorial voor je mandje gebruikt! You made my day! Ik snapte het! Mandje is erg leuk geworden, zal binnenkort wel even blogje over schrijven met likje naar jouw tutorial!

    Groetjes, Renske
    http://www.renskeswereld.blogspot.com

  26. Jammer dat ik het moest missen. Het was echt te ver om op 1 dag te reizen. Maar ik doe graag mee met de verloting, leuke goodiebags zeg!

    Ik heb net een mandje genaaid aan de hand van jouw tutorial! Super, ben trots op mezelf! Met dank aan jouw superduidelijke tutorial!

    Ik zal er binnenkort even een blogje over schrijven met een link naar jouw tutorial.

    Groetjes,
    Renske

    http://www.renskeswereld.blogspot.com

  27. wauw wat is de goodybag mooi..wat kan ik nog schrijven wat nog niet is geschreven? its all said before..love it!!

  28. Wat super leuk dat je goodiebag zo vol kwam! Waren je gasten vast erg blij mee! Graag maak ik kans op zo’n fantastische goodiebag. Xo Angel

  29. Hallo,het lijkt me super om zo’n goodybag te winnen! Altijd goed voor de inspiratie! Groetjes Lony

  30. wauwwww….wat een leuke middag hebben jullie gehad, echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. en die goodiebags zijn om te zoenen en ik zou er graag één winnen….ik ben gek op al die leuke hebbedingetjes!

  31. Wat valt hier nog aan toe te voegen? Alleen de vraag: wanneer weer?
    Het was echt een hele fijne middag!

  32. Zo dat ziet er leuk uit allemaal.Ik ben graag bereid om verzendkosten te betalen:)

  33. ooohhh dit is de allerleukste goodiebag die ik ooit heb gezien, mag ik meedoen alstublieft!?
    Ik houd mijn vingers gekruisd!
    Hartelijke groeten,
    Sandra

  34. Uit je verhaaltje begrijp ik dat jullie het heel leuk hebben gehad, waardoor ik het dubbel jammer vind dat ik er niet bij kon zijn. Als jullie nog eens zo’n middag organiseren, is er dan “begeleiding” voor mensen zoals ik die nog nooit een haaknaald hebben aangeraakt maar wel graag willen leren haken? (hint! voor een volgende keer 🙂 )

  35. Wat een ontzettend leuke goodiebag is het geworden Nicole!! En bedankt voor je reclame, super lief!
    En ja, in die mooie auto moet natuurlijk wél een leuk gehaakt dekentje komen 🙂

  36. Wat ziet dat er allemaal weer gezellig en ontzettend leuk uit! Leuk dat je zulke dingen onderneemt!
    En wat een leuke goodiebag!!!!
    Wie wil die nou niet krijgen?? Ik iig heel erg graag! Die verzendkosten zijn niks vergeleken met wat er in die goodiebag zit, dus zoizo bereid die te betalen.

  37. Wat ziet dat er allemaal geweldig uit! Ook de foto’s van de dag zelf (eerder blog) zijn een feestje voor het oog. Ik zag deze week op FB iemand die haar auto met allemaal leuke “haakdingen” had opgevrolijkt, zo leuk! Dus ja….maak maar snel een mooi dekentje 🙂
    Ik ben gek op cadeautjes, dus zo’n goodiebag lijkt me geweldig om te ontvangen. Maar dan komt er tegelijk zo’n stemmetje in me op die spreekt: je hebt al zoveel en er zijn vast anderen die het of beter kunnen gebruiken, of er nog veel blijer van worden. Dus…:-)

  38. Ohhhhhhhhhhhhhhh, zo´n goodiebag winnen? Wat lijkt me dat geweldig! Ben zelf altijd kleine cadeautjes aan het maken en zelf ook dol op cadeautjes, hihi. Helaas is mijn omgeving niet erg creatief en krijg ik niet vaak crea-cadeautjes. Zo´n bag winnen lijkt me dus fantastisch!

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn op de haakmiddag want zo te zien was het reuze gezellig (had niet anders verwacht, by the way)! Misschien een volgende keer?

  39. Wat een leuke middag moet dat geweest zijn :). Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, als je nog eens iets organiseert hoop ik dat ik er wel bij kan zijn. Geweldige goodiebags heb je geregeld!! Daar houd ik me aanbevolen voor ;).
    Liefs JoyJonne Hooks

  40. ooooh, wat gaaaaf! wat leuk zo’n middag zeg, gezellig! en die goodybag, die is suuuupergaaf! en ja, natuurlijk zou ik t fantastisch vinden om die te winnen, ik ga duimen, en heeeeel hard hopen 🙂 natuurlijk betaal ik dan de verzendkosten, helemaal logisch! fijne dag!

  41. Groen van jaloezie heb ik de foto’s bekeken, het zag er nog gezelliger uit dan ik dacht, grrrrrr.Volgende keer wil ik ook komen hoor! Voor nu troost ik me met het spannende gevoel; misschien win ik wel zo’n leuke goodiebag! Marianne

  42. hipperdepip…geweldig!!! Ik doe mee. Woon meestal te ver weg om aan dit soort leuke middagen deel te nemen, maar zo’n gezellig tasje te mogen ontvangen zou erg leuk zijn.

  43. Hoi Nicole,

    Ik doe graag mee voor een goodiebag. Heb spijt dat ik niet naar de middag gekomen ben.

    groetjes Helen

  44. Hoi Nicole!
    Wat leuk zo’n lieve actie van jou! Lijkt me helemaal te gek om een goodiebag te winnen!
    Super! Word er nu al blij van!;)
    Groetjes

  45. Allereerst van harte met je nieuwe toettoet! en idd dat wordt dekentje breien! Jou kennende gaat dat goed komen! Verder fijn dat het zo’n geslaagde middag was! En leuk dat er nog goodies over zijn, tuurlijk hou ik me aanbevolen voor zo’n leuke goodie bag! Wat ik er mee zou doen, komen nog vele swapjes aan en heb er ook nog paar lopen, ik zou de goodies verdelen over de swappies. Mooie reclame voor diegene die goodies hebben gedoneerd en ik maak er vele blij mee! Perfect, ik gelukkig, de ontvangers ook!

    Daarom doe ik graag mee aan de verloting!

    liefs moniqu

  46. Gaaf hoor een nieuwe auto, veel veilige kilometers gewenst.Wat leuk zeg zo’n goodiebag zou ik ook wel willen!!!! daarom doe ik gezellig mee met de verloting

  47. jammer dat het zo ver is,want die namiddag zag er reuzegezellig uit!!!wens je veel plezier met je nieuwe karretje!!!(zeg maar,wauw,mooie auto!)

  48. Wauw wat een leuke goodiebag! Die zou ik ook wel graag willen hebben 🙂
    Ik woon wel in België, dus mocht ik winnen moet je me maar laten weten hoeveel de verzendingskosten dan zouden bedragen 🙂

  49. Zo kan ik toch een beetje meegenieten van die haakmiddag! Vond het zo jammer dat ik niet kon komen omdat ik helemaal vanuit Friesland moet komen, was gewoon jaloers toen ik alle berichtjes las:( Nu maar flink duimen voor die goodiebag:D

  50. Wat een leuke en goedgevulde goodiebag zeg.
    Ik doe ook graag mee met de verloting van de bags die je nog over hebt.

  51. Wat zou ik graag jullie haakmiddagje hebben bezocht … maar ja … ik heb (ssttt … eigenlijk is dit in 2012 te stom om hier te vertellen …) geen rijbewijs. Maar hoewel ik lekker hard kan fietsen ( op een mooie witte moederfiets en nog lang niet op zo’n elektrisch geval) was jullie locatie “iets” te ver uit de richting.
    Maar ik wil zo graag heel leuke haakfrutseltjes leren fabriceren om het t.z.t. aan mijn kleindochter (nu bijna 2 1/2) over te dragen. Ik ben nog niet de échte oma-oma met grijs haar, dus ik heb (hopelijk) nog even de tijd om me te bekwamen. Breien en haken leer je immers toch van je oma? Lijkt me ook zo knus! Ik knutsel al erg veel (ook met de kindjes), maar koop steeds kant en klare gehaakte bloemetjes voor de zgn. ” finishing touch”. Ik ga je tutorials toch nog eens goed bekijken …. wish me luck? Mijn kleinzoon heb ik een zinnetjes geleerd; “Nooit vergeten … je kunt alles wat je wilt!” Dat geldt natuurlijk ook even zo goed voor oma’s! Je nieuwsbrief vind ik in ieder geval altijd zo enig op de saaie maandagochtend. Toevallig vond ik vanavond bij het opruimen een paar buttons van je muisjes. Leuk … cadeautje morgen voor mijn kleindochter op haar jasje!

  52. Mag ik me aansluiten bij schrijfsters hierboven? Ik doe ook graag mee aan de verloting.
    Groetjes van Gerdy-Anne

  53. Jammer dat ik pas nu lees van dat haakmiddagje… had ik graag meegemaakt. Maar zo’n goodiebag zou nog steeds heel welkom zijn… net of je jarig bent 🙂

  54. Las op Eline’s blog van je haakmiddag, veel te ver weg voor mij en ik kan nog steeds niet haken maar wat zou ik vreselijk graag je goodiebag winnen…!
    groet,
    Christel

  55. Wat ziet er dat gezellig uit! Kan ook niet anders in Brabant 😉
    En ik zou graag meeloten en de volgende keer meehaken!
    Groeten,
    Astrid

  56. O, daar zou ik graag naar meedingen; allemaal bekende blogdames die leuke dingen maken en in je goddy bag hebben gestopt! 🙂 Heb net verschillende buttons besteld op je site; kon bijna niet kiezen, dus dan maar meer besteld dan nodig! Op mijn site vind je ook een give away… Groetjes Riri (www.creadiefje.blogspot.nl)

  57. Wat ziet het er fantastisch gezellig uit!! Als er een vervolg komt op je haakmiddag wil ik er graag aan mee doen, wat een heerlijke inspiratie allemaal! Als ik nog mee kan doen, doe ik graag mee met het winnen van een goodiebag, het zijn allemaal cadeautjes en inspiratievolle projectjes opzich. Groetjes, Elisa

  58. Hallo, ben voor het eerst op je site en wil natuurlijk ook meedoen voor de goodiebag. Lijkt me super! Ga nu nog snel even genieten van de site. Groetjes, Renny

  59. Pingback: Haakerdehaakmiddag! | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Plaats een reactie