Haakerdehaakmiddag!

Whoei, het is weer haakerdehaakmiddag-tijd!
Als vervolg op de haakmiddag van vorig jaar, organiseren Wink en ik dit jaar weer een haakmiddag in november.

Deze keer zijn we welkom bij Zoetelief in Den Bosch, een gezellig restaurant waar we lekker kunnen lunchen, thee drinken, kletsen, swappen en het allerbelangrijkst: haken!
We kozen deze keer voor Den Bosch, omdat dat makkelijk te bereiken is per auto en met openbaar vervoer.

We zijn al druk bezig met de voorbereidingen (goodiebags, een verloting…) en horen nu graag van jou dat je ook komt naar de haakerdehaakmiddag én welke zaterdagen en zondagen in november je kunt.
Dan gaan Wink en ik aanstaand weekend kijken op welke dag de meeste mensen kunnen en dan wordt dat de definitieve datum.
Daarna is er nog genoeg tijd om je aan te melden, hoor!

We willen de middag dus op een zaterdag of zondag plannen in november.
We zijn dan van 12.00 tot 17.00 uur welkom bij Zoetelief in het centrum van Den Bosch.
We beginnen met een lekkere lunch, bestaande uit koffie, thee, jus d’orange, melk en minisandwiches met diverse belegsoorten. Voor elk wat wils dus!
Verder organiseren we nog een swap en proberen we weer hele leuke goodiebags te maken voor iedereen!

De kosten voor deze haakmiddag zijn de lunch à €16,50 en alles wat je verder nog eet en/of drinkt. Je kunt per persoon afrekenen aan het eind van de middag.
Zoetelief ligt in het centrum van Den Bosch. Parkeergelegenheid in de buurt of, als je met de trein komt, ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf het station.

Dus, ben je nu net zo enthousiast als wij?
Stuur ons dan een mailtje (nicollie26 @ gmail.com, zonder spaties) waarin je laat weten op welke zaterdagen en zondagen in november jij aanwezig kunt zijn.
Dan laten we jullie volgende week weten welke datum het is geworden.

Zo, dan gaan Wink en ik nu zitten wachten op jullie mailtjes… *rondedansje*

wink_nicollie_meeting_invite_NL

8 reacties op “Haakerdehaakmiddag!

  1. Ohh heel leuk! Ik moet nog ingeroosterd worden voor diensten en heb nog wat andere plannen, maar als blijkt dat ik de geplande dag kan wil ik zeker komen! (oftewel: hou geen rekening met mij maar ik vind het super leuk en gezellig!)

  2. Oh, leuk leuk leuk! Ik ga straks eens in mijn agenda spitten voor mogelijke vrije dagen!

  3. Vriendelijk bedankt voor de uitnodiging.
    Voor mij is het ietske te ver.
    Veel succes
    groetjes,
    Ingrid.

  4. Als ik wat dichterbij woonde, kwam ik graag, maar vanuit Friesland vind ik het toch te ver. Heel veel plezier gewenst, het wordt beslist een succes!

  5. Pingback: Gehaakte bloemetjes met bestempeld hout-paperclips | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  6. Ik twijfel nog héél erg. Ik ben beginnend haakster en moet echt nog steeds 3 keer een patroontje doonemen voordat ik het snap. Ik weet dus niet of het echt iets voor mij is.

Geef een reactie

