De Haakmiddag!

Vandaag was het eindelijk zover, de Haakmiddag was aangebroken!
En wat was het gezellig! En wat hebben we genoten! En wat zijn we moe.

We zaten in een heel gezellige zaal van Dijk12.

We begonnen met een theetje (ofzo) en een boel geklets.
Daarna kwamen de haakseltjes op tafel…

Uitleg hier en daar, nog meer geklets hier en gehaak daar…

De gehaakte rozen waren ook een hot item, na wat gedoe met een patroon wat niet klopte en gezamenlijk uitgezoek, werden er mooie rozen gehaakt.

Allemaal serieus aan het werk, af en toe was het zowaar even stil…

Daarna aan tafel voor een lekkere lunch…

En weer was het even stil… op wat gesmak na.

Daarna was het swapperdeswaptijd! En wat waren er een boel leuke sleutelhangers gehaakt en mooie swappakketjes samengesteld.

Mooi he!

Daarna weer verder haken, kletsen en wolletjes van Haakidee en agenda’s van Eline kopen.
(Helaas was Lique van de wolletjes ziek, maar gelukkig wilde Haakidee wat wolletjes meenemen, want zeg nou zelf, een haakmiddag zonder wolletjes is ook maar een haakmiddag zonder wolletjes. 😉 Heel veel beterschap Lique!).


En al veel te snel was het tijd om naar huis te gaan…
Volgende week weer? 😉

Ooh ja, bij aankomst kreeg iedereen een Goodiebag! Foto’s van de inhoud volgen nog.
En van een boel lieve haakdames kreeg ik kadootjes, kijk eens hoe leuk! Ik leek wel jarig! *blij*

Lieve dames, hartstikke bedankt voor de geweldig leuke dag!!
Ik geniet nog even na…

22 reacties op “De Haakmiddag!

  1. Oh wat had ik daar graag bij aanwezig geweest. Want het ziet er erg gezellig uit 🙂 fijn dat het zo geslaagd was (en voor herhaling vatbaar?)
    Groetjes Thea

  2. Dat ziet eruit als een heel geslaagde dag!!!
    Ontzettend goed idee!!!!
    Wat een super leuke kadootjes heb je gekregen!

    Liefs,
    Marjolein
    xoxo

  3. En jij bedankt voor het organiseren van deze super leuke middag. En het regelen van de goodiebags. Ik ga er morgen eens lekker voor zitten om de inhoud op mijn gemak te bekijken. Soort ‘pakjesavond’. Leuk. Nogmaals bedankt, het was super! Bedankt ook aan iedereen die er was en bedankt aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan de goodiebag. En ook bedankt aan Dijk 12.

  4. Het was echt onwijs leuk. Gezellig en ook nog leuke tips en spulletjes. Eigenlijk moeten het al niet meer mensen zijn dan dit, wil je het persoonlijk houden. Oeh, dat wordt volgende keer plaatsen verloten!
    Wat een zooi op die tafel he. Erg leuk als iedereen alles zit uit te pakken en te bekijken.
    Nee hoor, van mij geen onvertogen woord. Topmiddag!

  5. Zo te zien een super dag! Helaas met bijna 33 weken zwanger even te vermoeiend en te ver weg. Gelukkig hebben jullie een top dag gehad!

  6. Het was super gezellig. Ik heb thuis nog heerijk na zitten genieten met de nieuwe aankopen en cadeautjes. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

    Nicole, bedankt voor de organisatie!!!

    XXX

  7. Wat ziet het er gezellig uit! Jammer genoeg kan ik niet haken hihi. Hoop dat jullie mooie dingen hebben kunnen maken.

  8. Het was echt een supermiddag!! Nicole, hartstikke bedankt en iedereen die er was, zo leuk om jullie allemaal te ontmoeten!! Weer nieuwe blogs om te bezoeken, leuke goodies en leuke swap, heerlijke lunch, het ging veel te snel, maar dat is vaak als het zo gezellig is 😉 Zeker voor herhaling vatbaar!! 🙂 volgende week ben ik er hoor!

  9. Was heel erg leuk, lekkere lunch, goodiebag fantastisch (leuke diverse haakmaakseltjes en diverse websites om eens op rond te gaan snuffelen), leuk om van elkaar te leren en te kijken naar elkaars werk, swapperdeswap super, eens bedenken wat ik met m n bolletjes wol ga maken en verder een ontzettend leuke dag! Mijn complimenten!

  10. Pingback: *Tutorial* Grote gehaakte roos « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  11. Wat ziet het er allemaal gezellig uit!! En wat heb je dat goed georganiseerd, volgende keer ben ik er bij hoor!!!! 🙂

    X Petra

  12. Wat ziet dat er als een super gezellige middag uit! Volgende keer wil ik graag aanschuiven als dat mag! Liefs Elisa

  13. Pingback: Haakerdehaakmiddag! | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Plaats een reactie