Trippel & Trappel hebben een site!

Ja hoor, ein-de-lijk kan ik jullie nu mijn nieuwtje vertellen! 😀

Na een boel getwijfel en het voornemen om een viltwinkeltje te beginnen, maar er daarna achter te komen dat dat niet echt rendabel is, plotseling een leuk nieuw idee verzinnen en een hele middag bezig zijn met foto’s maken, een domeinnaam registreren, daarna het wachten op een pakketje met allemaal leuke spulletjes en het maken van foto’s (waar blijft toch die zon?) en het bewerken van de foto’s (want geen zon… 😉 ) kon ik eindelijk een site maken en uploaden.

En hier is ie dan: *tromgeroffel* trippelentrappel.nl!
Met allemaal door mij gemaakte Trippel & Trappelspulletjes, zoals kaarten, magneetjes, buttons (natuurlijk! 😉 ), kadokaartjes en applicaties.

Ik zou het erg leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen!
Voor de eerste vijf bestellingen ligt een kadosetje klaar met een kaart, 5 kadokaartjes en een button. 😀

Om de prijzen aantrekkelijk te houden, zijn ze allemaal inclusief verzendkosten!
Ik zou het erg leuk vinden als jullie hierover zouden willen bloggen of een linkje op je blog wilt zetten. (Mits je natuurlijk net zo enthousiast erover bent als ik, maar dat kan toch niet anders? toch? 😉 )Hopelijk wordt het een succes en kan ik binnenkort uitbreiden met nóg meer leuke spulletjes, want ideetjes heb ik genoeg! 😀

31 reacties op “Trippel & Trappel hebben een site!

  1. Wat leuk! Het linkje staat al op mijn blog hoor 😉
    Wel jammer dat het je verder niet lukt met een ander winkeltje, had het erg leuk gevonden met vilt 🙂 Maar dit is ook super leuk! Succes met T&T hun nieuwe website!

  2. oh Nicole wat ziet dat er gezellig uit…………’t is dat ik ff een koopstop heb ingelast (begin nl. met een nieuwe opleiding en dat kost ff wat centjes……….)

    Ik heb meteen ff alles bekeken en in 1 woord GEWELDIG!!!

    Kom vast gauw weer een kijkje nemen, speel jij lekker verder met trippel en trappel of je nieuwe stofjes. Dan heb ik snel weer heule gezellige blogberichtjes te lezen…

    X

    Simonet

  3. Jippie! Hij is online!!!! Super!!! en nu maar veel reclame maken! Ze zijn zo mooi!! Ik heb ze al in het echt en ze zijn echt prachtig!!! 😉 knuf!!! Nancy

  4. Gefeliciteerd het ziet er geweldig uit en veel succes met trippelentrappel.nl. ze zijn erg leuk.
    Ik heb helaas nog geen eigen blog maar ik zal de link op mijn site zetten bij de leuke linken.
    Je buttons ga je terug zien op mijn site ga ze gebruiken bij het volgende ontwerpje .

    Groetjes anke

  5. Jee, wat ziet dat er leuk uit!! Vooral het beterschapkaartje vind ik heel schattig!
    Gefeliciteerd ermee, en heel veel succes natuurlijk!!
    ~ Marjolein
    ps. Ik zal eens kijken of ik mijn blog anders in kan richten met een gedeelte met leuke links, en dat komt ie er zeker in te staan!

  6. Heel leuk Nicole! Als het aanslaat ~en dat zal vast wel ~ , misschien het nadenken waard om trippel en trappel te registreren als merk 😉 Voordat een ander ermee vandoor gaat! ( spreek uit ervaring! … helaas… )

  7. Wat een geweldig leuke site!!! De kaartjes zijn helemaal te gek!
    Ik heb geen blog waar ik een linkje op kan zetten, maar zoek ergens een plekje ervoor!!

    Groetjes
    Gertie

  8. oh wat is het leuk daarzo, echt mooi gemaakt! Neem aan dat je in de buurt van dat poppentheather woont, dan wonen we namelijk niet eens zo heel ver van elkaar!

  9. Haha, wat leuk! dat had ik niet verwacht. Weet ook eigenlijk niet wat dan wel, maar dit is wel een heel leuk plan. 🙂

    Ik heb geen site maar ga de link op mijn facebook pagina zetten.

    Nou jij bent in ieder geval weer even van de straat. 😀

    Lfs en de groeten aan T&T&Ollie

  10. jeetje je wilt een hint? Nou als ik het goed begrepen heb zit dat poppentheather in de plaats D. Als dat niet zo is,dan houdt het al op hahaha.
    Maar goed dan kan je binnendoor rijden via een lange weg en dan kom je in de plaats WW(ken je het nog volgen hahaha) daar hebben wij jaren gewoond, maar sinds drie jaar zijn we een plaatsje opgeschoven, dat valt onder dezelfde gemeente, en dat heet S-C.

    Ben je er dan al uit?

  11. oh dan ben ik ook wel benieuwd waar jij woont hahaha, ik woonde in de straat van het kappelletje en ben nu zo’n 1200 meter verderop gaan wonen in de straat bij de molen(ken je het nog volgen hihi) en ja Carla zit zo’n beetje bij mij om de hoek!
    ben zelfs al eens ooit op een scrapweekend mee geweest!

  12. volgens mij ging er iets mis met de mailtjes! Maar volgende week is er bij carla weer een rommelmarkt, hopelijk kan ik dan weer wat scoren!

  13. Oh, wat schattig! Ik ben vooral erg gecharmeerd van die ronde magneetjes. Die ga ik vast nog een keer bestellen! Groetjes aan Trippel&Trappel en Ollie!

  14. Van harte gefeliciteerd met DE Trippel&Trappel site, ziet er fantastisch uit. Ik heb je al in de favorites gezet!

  15. Wat een geweldig leuk idee en van harte gefeliciteerd met je nieuwe site!!!!! Viltshopjes zijn er natuurlijk al, maar dit is uniek, je eigen site maar ook je eigen product, helemaal super!!! De site en de spulletjes zien er heel mooi uit! Ik zal binnenkort een blogje besteden aan muizenzaken en Trippel&Trappel natuurlijk vermelden! Heel veel succes ermee!!

    Groetjes, Simone

  16. Hey super, wat een gezellige site!!!
    Ik wens je heeeeel veel succes met de verkopen!
    Helaas krijg ik alleen de hoofdpagina te zien.
    Komt dat misschien omdat ik Google Chrome gebruik of hebben anderen daar geen last van?

    liefs Leslie

  17. Wat leuk, een heuze Trippel en Trappelsite. 🙂
    Heel veel succes en ik ga een linkje maken op m’n site hoor.

    Groetjes Audrey

  18. Kei leuk!
    T&T gefeliciteerd met jullie eigen domein en shopje! Dat jullie maar veel spulletjes mogen verkopen :0)

  19. Leuk!! En wat ben je goedkoop!? Waah! Ik wil die kaarten bestellen!!!!
    Trouwens, er staat een klein foutje bij “Bestelling
    Na het plaatsen van een bestelling stuurt trippelentrappel.nl ontvangt u automatisch bevestigingsmail. “

  20. je hebt een award! Of eigenijk Trippel en Trappel 😉 Ik heb ze nog eens extra in het zonnetje gezet!! Knuf, Nancy 🙂

  21. Wat leuk zeg ,dat je een eigen winkeltje ben begonnen ,Gefeliciteerd hoor !
    Wat staan Trippel ,trappel en ollie mooi op de foto .
    Verder veel succes met alles,jij ligt denk ik al op een oor ! nu ik dit schrijf . slaap ze hoor! ,want je moet goed uit gerust zijn om weer op een nieuw idee tekomen om al je mooie stofjes te verwerken !!

    Groet Geertje

Plaats een reactie