Visitekaartjes!

Bij een nieuwe site horen ook nieuwe visitekaartjes!

Vinden jullie ze net zo leuk als ik? 😉 Ik hoop gauw veel bestellinkjes te hebben, dan kan ik ze meesturen!

Maar om bestellingen te krijgen, moet mijn site wel te vinden zijn. 😉
Ik zat gisteren te bedenken hoe ik dat kan bereiken… en ik heb bedacht dat het misschien wel leuk is om te swappen met jullie!
Als je een blog hebt en je wilt een (leuk! 😉 ) stukje over trippelentrappel.nl schrijven, dan stuur ik jou een T&Tpostkaart, een paar kadokaartjes en visitekaartjes (die je hopelijk voor me uit wilt delen, hihi…).
Dus, wil je met me swappen, schrijf dan een stukje over trippelentrappel.nl op je blog en reageer op dit bericht met een link naar je blogberichtje. Mail me dan je adres en ik stuur het pakketje op!

Zo moet het toch wel lukken om beroemd te worden?! 😉 hihi… Trippel & Trappel hebben vandaag hun eerste award al gehad, dus ze zijn op de goede weg. 😉 Dankjewel Nancy!

Enne, ik heb net de douche schoongemaakt, dus nu mag ik van mezelf wel een paar portemonneetjes maken. Voor op de nieuwe site natuurlijk. 😉
Foto’s volgen binnenkort! 😀

14 reacties op “Visitekaartjes!

  1. Natuurlijk wil ik je helpen om die leuke muisjes heel beroemd te maken. De site ziet er ook erg leuk uit…je bent weer lekker creatief geweest.
    Ik ga vanavond direct even een stukje schrijven op mijn blog dus je ontvangt het linkje nog even….

  2. ik zet morgen een stukje op m’n blog, of vanavond als ik eraan toe kom! Leuk kaartje trouwens!

  3. Hoi Hoi,

    Natuurlijk zet ik nog een stukje op mijn blog ! wat supergeestig die eigen Trippel en Trappel site !Dan wordt Mientje ( de verloren achternicht van Trippel & Trappel) natuurlijk wel nog jaloerser 😉
    Ik mail nog even mijn adres want kan Mientje alvast naar de kaart kijken 🙂
    Hi Hi
    Groetjes Claudia

  4. Binnenkort, na mijn give away, ga ik een blogje doen over muizen en dan ga ik T&T zeker ook even in het zonnetje zetten 😉 Zo krijg je verdeelde aandacht, altijd handig, toch!

    Groetjes, Simone

  5. Pingback: Ketting met vilt en buttons « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

