Stofjes shoppen…

… samen met Nancy!

Vandaag kwam Nancy bij mij langs en we begonnen met lekkere cupcakes, ter ere van Nancy’s bijnaverjaardag (en Trippel & Trappel kwamen ook even kijken… dat doen ze altijd als er wat te smullen valt).

Daarna natuurlijk kadootjes uitpakken en Nancy had voor mij ook een kadootje meegenomen! Terwijl ik nog niet eens bijnajarig ben! πŸ˜€ Lief he!
Een schattig hartje en een ubercute glaskraalbijtje.

En daarna op naar Den Bosch! We zijn naar mijn favoriete stofjeswinkeltje geweest (of zoals Nancy zei: “Hoezo winkelTJE” πŸ˜€ ) en daar hebben we natuurlijk leuke stofjes gekocht. Bij de Kwast de rest van het geld uitgegeven πŸ˜‰ en dit is de buit van de dag:

Jullie weten vast wel wat ik morgen ga doen! Juist, met de stofjes spelen! Nou ja, dat dΓ‘chten jullie, maar helaas… πŸ˜‰ Eerst ga ik verder met het nieuwtje waar ik het hieronder over had, ik hoop het morgen allemaal af te hebben. En misschien (hopelijk) heb ik dan nog tijd over voor de stofjes. πŸ˜€ Valt het jullie op dat ik de laatste tijd meer rose stofjes koop dan paarse? Terwijl paars toch Γ©cht mijn favoriete kleur is! En daarna rose. πŸ˜‰

Nu met een theetje op de bank, want shoppen is best vermoeiend hoor! πŸ˜‰

10 reacties op “Stofjes shoppen…

  1. leuk leuk leuk!
    Maar wat voor apparaat heb je nou gekregen??
    * wil weten *

    Ben vandaag ook weer een stuk verder met mijn freubelwerk voor een bepaald iemand… πŸ˜‰

    Fijn weekend!

  2. Ha Nicole,
    je hebt het in je bericht over Den Bosch. Weet je daar een leuke kralenwinkel (of meer dan een πŸ˜‰ )?
    Ik ga er dinsdagochtend heen voor het werk en wil ’s middags gaan rondneuzen, maar dan is het handig te weten waar je heen moet!
    We zijn trouwens nog steeds heel nieuwsgierig!!!!

    Groet en een fijn weekend,
    Gertie

  3. hoi Nicole,
    ik volg je nog niet zo lang, dus ik ehb geen idee hoe oud je bent of zo… maar als het je overstapt op roze stofjes… ben je dan soms zwanger?
    ik heb genoten van je site en spulletjes besteld in je shoppie!
    liefs Leslie

  4. shop till you drop πŸ™‚

    enne roze stofjes zijn ook leuk hoor!! ben zelf echt roze maar mijn vriend is meer paarse en daar kan ik ook mee leven dus wij hebben meer paarse dan roze in huis πŸ˜‰

    have fun en ik zit vol spanning te wachten op wat je nieuwtje is!!!

    Groetjes
    Goits

  5. Ik voelde me al superjarig!!! πŸ™‚ En wat een stoffenparadijs!!! dank je wel!!! het was super!!! knuf!!

  6. Leuke dingetjes heb je gekregen! En vind de stofjes ook heel erg mooi πŸ˜€ En tja, het is ook moeilijk om mooie paarse stofjes te vinden, roze ligt nou eenmaal sneller voor de hand πŸ˜‰

  7. Kom je nog bij ‘het winkeltje’?!

    Dan zou ik je graag willen vragen of je misschien de paddestoelen stof zou willen kopen voor mij..?!

    Je hoeft er niet speciaal voor naar toe, maar als je er nog komt..?! πŸ™‚

    Liefs!

  8. Pingback: Swaps enzo « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Plaats een reactie