Minimeeting met Nancy

Gisteren moest vriendlief in de buurt van Nancy zijn en dat leek ons een goed excuus om gezellie thee (of koffie verkeerd in het geval van Nancy ๐Ÿ˜‰ ) te gaan drinken (en appeltaart te eten) in een restaurantje.

We hebben ons verschuild aan een tafeltje achter een muurtje, want we hadden nogal wat spulletjes voor elkaar meegenomen (en anders krijg je van die rare blikken he… lol).

Van Nancy mocht ik een ring met een zelfgemaakte glaskraal uitzoeken (en ik kreeg nog meer kralen om te wisselen, die op het rechtse zakje), kijk eens hoe lief!

Ik ben er heeeeeel erg blij mee! ๐Ÿ˜€

Verder kreeg ik nog een pakketje met superleuke stofjes! Dankjewel Nancy! ๐Ÿ˜€

Van mijn kadootjes aan Nancyย heb ik geen foto’s gemaakt, misschien doet Nancy dat nog wel. Of niet. ๐Ÿ˜‰

En we konden het natuurlijk niet laten om een paar buttons achter te laten in het kader van “Button up your day!”
Pomtiedom… *kijkt onschuldig om zich heen* (maar goed dat we achter een muurtje zaten. ๐Ÿ˜‰ )

Ik vond het erg gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar! ๐Ÿ˜‰

Enne, de blogverloting duurt nog tot morgen! Dan maak ik de winnaars bekend en zal ik de leukste vragen beantwoorden! ๐Ÿ˜€

7 reacties op “Minimeeting met Nancy

  1. Leuk hoor, die ring met wisselkralen! En wat fijn als je een \vriending hebtr waar je van de geweldige dingen mee kunt ruilen (zucht een beetje weemoedig).

    Fijne zondag!
    Gertie

  2. oh wat mooi die ringen zeg en leuk om te wisselen! De stof lijkt me ook erg mooi, komen vast hele mooie freubels uit voort!

    En ik denk dat die button snel verdwenen zal zijn hahaha

  3. Superlief en gezellig!
    Lijkt me echt geweldig als je ergens zo’n button tegenkomt. ๐Ÿ™‚

    Lfs, Lies

  4. Mijn foto’s komen er zo snel mogelijk aan hoor!! Het was supergezellig!!! En ik heb zulke superleuke kadootjes gekregen!!! Dikke knuf!! Nancy

  5. Gezellig dat jullie aardig bij elkaar in de buurt wonen. En wat een leuke spulletjes mocht je van Nancy ontvangen en andersom Nancy ook van jou zag ik al!

    Ik vind trouwens dat je een ontzettend leuk blog hebt. Helaas lees ik hem veel te weinig, aangezien die niet bij mij volgers lijst van blogspot kan.

  6. hi. Mooi deze ringen ,en wisselbaar! Waar halen jullie dit vandaan, ben een grote ring-fanaat ! Zou mooi staan bij mijn Pandora armband. Amaai, t’zal nog niet …. Veel succes en ik hoop ook zo eens iets op de kop te kunnen tikken. Waar kun je ze kopen? Groetjes vanuit Brugge Carine. http://patchworkstar.blogspot.com

Plaats een reactie