Tunische wandhanger

Zo, het is even geleden dat ik hier wat nieuws liet zien, maar we zijn er weer! 🙂
Natuurlijk ben ik niet gestopt met creatievigheidjes maken, ik was alleen te lui om ze op mijn blog te zetten *kuche*.

img_4746

Vorige week haakte ik een tunische wandhanger van wol op een tunische haaknaald. En die haaknaald kon mooi blijven zitten, om te gebruiken om hem aan de muur te hangen. Slim toch?! 😉

img_4747

Ik haakte hem met Drops Eskimo, heerlijk zachte wol in twee kleuren en versierde hem met roze facetkralen…

img_4748

En onderaan een kleimuntje met glitter…

img_4749

Ik ben er blij mee! 🙂

img_4745

 

5 reacties op “Tunische wandhanger

  1. Hey Nicole,
    Wat een leuke wandhanger. Leuk, ook met die facetkralen. Drops Eskimo heb ik toevallig ook gisteren gekocht, voor een omslagdoek. hihi :-).
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  2. Wat een mooie wandhanger heb je weer gemaakt !
    De herfst en winter zijn weer in aan tocht en we kunnen weer heerlijk aan de gang .
    Succes verder met al je werkjes .
    Hartelijke groet ,Geertje

  3. Jij hebt ideeën te over, telkens weer verbaas ik mij wat je allemaal maakt met
    die mooie wolletjes, knap !

Geef een reactie

