Achterlatertjes bij Koffie & Wol

Vorige week ging ik ver buiten mijn comfortzone, maar wat was het leuk!

Ik werd geïnterviewd door Lotte van Koffie & Wol, het programma van Wolplein (mijn favoriete wolletjeswinkel) over de achterlatertjes. 🙂 Daar gaat m’n anonimiteit… 😉

Kijk je mee? Het begint bij 4.36 minuut. Ieks! 😉

Achterlatertjes bij Koffie & Wol

image

 

 

8 reacties op “Achterlatertjes bij Koffie & Wol

  1. Hoi Nicole,

    Wat een leuk stukje film over de achterlatertjes bij Koffie en Wol!!!! Echt heel leuk!

    Groetjes Ingrid

  2. Whow, super Nicole! Hartstikke leuk, je doet het geweldig voor de camera!

    Groetjes, Marlies

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  3. Wat leuk om je bij Koffie en Wol te zien!
    Als ik ooit een achterlatertje van je tegenkom laat ik het zeker weten 😉
    Fijn weekend!
    Groetjes, Wendy

  4. Hoi Nicollie ,

    Ik was zeer nieuwsgierig en ben ook wezen kijken. Tevens leuke site “Koffie & Wol”, maar nu weten we inderdaad wie je bent en dus wie er achter die leuke cadeautjes zit en al je andere mooie werk.
    Ik zelf heb ook een website en ben ook anoniem, hoewel er veel mensen willen weten wat het gezicht er achter de site is, maar ik heb nog niet laten verleiden, hihi.

    Maar ook ik was nieuwsgierig naar jou. Leuke meid!!
    Ga vooral zo door, je bent een grote inspiratie.

    Groetjes 10tje

  5. Wat leuk om je te zien bij Koffie en Wol. En je initiatief is gewoon superleuk en bekend ben je nu alleen bij hakend en breiend Nederland (en dat zal lang niet iedereen zijn die een achterlatertje vindt)!

  6. ben dadelijk gaan kijken naar het filmpje, wilde je toch ook eens zien, ik had je mij anders voorgesteld, wat een jonge dame ben jij nog,echt tof om je zote leren kennen
    ben al fan van koffie en wol vanaf het momentdat het op de site kwam
    groetjes
    Micheline

Geef een reactie

