Sleutelhangers voor Light of Life

Mijn lieve collega Marlies gaat binnenkort weer naar Nepal, naar haar schooltje.

Het zou natuurlijk superleuk zijn als we wat schriftjes en schrijfgerei konden sponsoren. Het nieuwe schooljaar begint daar namelijk nu, en voor €5 geef je een kind schriftjes voor een heel jaar en voor €2 genoeg potloodjes, pennetjes en een gummetje. Goed plan, lijkt me!

image

Toevallig 😉 had ik pas wat leren sleutelhangers, aluminium armbanden en kettinkjes gemaakt… Deze wil ik graag verkopen, waarbij de gehele opbrengst naar Light of Life gaat.

image

Voor de leren sleutelhangers (met tekst “yarn addict” of “(hartje) crochet”) vraag ik €4,50, voor een aluminium armband met “yarn addict” vraag ik ook €4,50 en voor de ball chain kettinkjes met gehaakt rondje en tekst “yarn” €3,50.

De sleutelhangers en armbanden zijn inmiddels allemaal al verkocht! Bedankt!!

image

De verzendkosten komen er nog apart bij en zijn €0,75 per besteld item.

image

Doe je mee? Mail me op Nicole @ nicollie.nl of laat een reactie achter. Alles voor het goede doel! 😀

10 reacties op “Sleutelhangers voor Light of Life

  1. Supermooie actie Nicolleke, graag twee hartje crochet leren sleutelhangers of hoe ze heten, mail me de kosten maar en hoop dat er schriftjes voor gekocht kunnen worden 😉

  2. Ben van de partij, alles voor Marlies ( Light of Life).
    Ik neem contact op met jou. Veel succes!
    Hoop dat je veel reacties krijgt.

  3. graag wik er twee bestellen, sleutelhangers eentje van ieder, laat je me wetn hoeveel ik kan overschrijven (Verzendingskosten voor België)
    groetjes
    Micheline

  4. Mooi doel! Ik wil graag 1 armband en 1 sleutelhanger hartje crocket. Ik hoor wel hoe de afhandeling gaat.

  5. Hoi Nicollie, ik bezoek je site voor het eerst! Inspiratie te over 🙂 ik heb een vraag over de letters die je gebruikt voor de leer/metaal bewerking: hoeveel mm zijn de letters?

  6. Hoi,

    Ik heb een vraagje: je hebt in je tutorial leerstempelen uitgelegd hoe het werkt en wat je nodig hebt. Daar ben ik erg blij mee, want ik wil graag wat woordjes gaan stempelen. Ook stond er dat jij letters van 6mm hoog gebruikt. Nu kan ik maar nergens vinden welk lettertype je gebruikt. Bijna alle stempels van 6 mm hebben bijv zo’n A maar ik wil net als jij een a. Zou je me dat willen vertellen? Zou ik erg blij van worden 😉
    Mn complimenten voor je maaksels, het ziet er elke x weer prachtig uit!

    Ellen

Geef een reactie

