Lappenpop schaap gehaakt

Uit het Gehaakte Lappenpoppenboek van A la Sascha haakte ik het schaap, want schaapjes zijn tenslotte uberschattig!

image

Ik haakte hem (haar?) met Drops Nepal en haaknaald 4. En natuurlijk een houten knoopje met naam erop.

image

Is het geen schatje?!

Normaal ben ik niet zo van het amigurumihaken, (ik houd meer van stokjes haken dan van vasten haken), maar dit was een leuke combinatie.

image

Het Trippel & Trappel notitieblokje is gewonnen door Christine van Met naald en draad. Mail je me je adres?

 

6 reacties op “Lappenpop schaap gehaakt

  1. De lappenschaap is een schatje. Het garen geeft hem een beetje wollig uiterlijk. Mooi op de foto gezet.

    Fijn weekend, Margaret

Geef een reactie

