T&T Notitieblokjes

Nu bestelde ik een keer geen kaartjes met Trippel & Trappel, maar notitieblokjes…
Oh oh… twee muisjes per blaadje, is 100 muisjes per blokje…

TTnotitieblokje1

Ik wil graag een blokje verloten, dus laat een gezellige reactie achter als je mee wil doen. 🙂

TTnotitieblokje

15 reacties op “T&T Notitieblokjes

  1. natuurlijk zou ik graag zo leuk notitie blokje willen winnen. Ik doe mee!

  2. Yeahhh ben momenteel op vakantie, maar gelukkig houd ik je ook hier in de gaten haha
    Duschhhh ik doe mee
    groetjes yvonnepilo

  3. Hey Nicole,

    Ik hou van notitieboekjes. Echt super leuk. Ik doe dus heeeeeeel graag mee 🙂
    Vrolijk pasen :-).

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  4. Ohhhhhh wat leuk! Ik zou het geweldig vinden om zo’n notitieblokje te winnen.
    Dank je wel dat ik mag meedoen.

    Groet, Iris

  5. Wat heb je dat weer leuk bedacht,en ons ook weer een kans geven. Ik hou me aan bevolen, en wens je gezellige. Paasdagen

  6. Leukkkkk . . 100 muisjes in een blokje, da.s meer dan in er de gatenkaas gaan..ik ga dr voor …. uhm, ik loot graag mee 😉

  7. Heel lief om lieve berichtjes op te schrijven.
    Het konijntje is ook leuk. Fijne Pasen en geniet ervan, groetjes. 🍰🎈

  8. Ooooooh, wat een schatjes he?!!
    Ik doe zeker graag mee, want ik zou best zo’n mooi notitieblokje willen winnen.
    Fijne Paasdagen, groetjes, Daphne

  9. Ik ben helemaal weg van jouw schattige achterlatertjes! Ben helaas ziek geweest, dus nog geen tijd gehad om mijn achterlatertjes (die ik van jou gekocht heb) aan te vullen en te verspreiden! Die super leuke muisjes op een blokje wil ik graag winnen! Ik heb echt al een eigen Nicollie verzameling 😍

  10. Muisjes op een boodschappenbriefje…dat is nog eens gezellig boodschappen doen. en natuurlijk laten we in de winkel wat lieve briefjes achter voor een gelukkige klant die ze van het pak hagelslag, snoepjes of het stukje kaas mag pakken 😉

Geef een reactie

