Gehaakte tas a la Jip by Jan

Ik vind het krukjespatroontje van Jip by Jan zรณ leuk om te haken, dat ik (na drie krukjes) iets nieuws bedacht…een tas!

Ik gebruikte hetzelfde patroontje, verlengde hem en haakte er een hengsel aan en tadaa… Een tas!

image

Ik haakte hem met Drops Nepal en haaknaald 5.

image

Voor erop haakte ik een roos uit het boek Haakgeluk 2 en natuurlijk hoort er een leren labeltje op. ๐Ÿ™‚

image

En voor binnenin maakte ik een voering met vakjes met ritsen.

image

Blij mee! ๐Ÿ™‚

 

 

 

11 reacties op “Gehaakte tas a la Jip by Jan

  1. Prachtige tas. Helemaal leuk, zowel van buiten als van binnen. Daar ga je vast veel positieve reacties op krijgen.

    Groetjes, Margaret

  2. Hoi ik weet even niet zo goed hoe ik anders contact kan krijgen vandaar ik even hier berichtje plaats ik zie op je blog van 2013 dat je ook notie blokjes maakten met tekst ik vroeg mijn af of je dit nog steeds doet en of ik die nog kan bestellen ik wil namelijk super graag een hebben omdat ik ga reizen en daar een dagboek bij wil houden

    Ik hoor graag

    Gr Marleen

Geef een reactie

