Luciferdoosjes en leren hartjes

Als ik hartjes pons uit leer, houd ik daarna ieniemienie leren hartjes over. Veel te leuk om weg te gooien, dus stopte ik ze in kleine glazen flesjes en maakte er, met een luck-bedeltje, geluksflesjes van.

image

Deze verwerkte ik dan weer in luciferdoosjes, die ik verfde, bestempelde en beplakte met T&T-kaartjes en versierde met een gehaakt vlaggetje…

image

image

En nog eentje zonder flesje, maar met losse hartjes…

image

Op instagram ga ik een van deze doosjes verloten, dus als je mee wil doen, zoek me daar dan op en volg me (nicollie.nl)! Gezellig! 🙂

image

9 reacties op “Luciferdoosjes en leren hartjes

  1. Naaaaa, wat ontzettend leuk dit!!!!
    Ik hou ervan.
    Nooit iets weggooien, want kijk maar, wij knutsel Miepjes kunnen echt ALLES gebruiken!!

  2. ha ha dat is leuk ik ben de laatste tijd ook druk met de luciferdoosjes…..je geeft me meteen WEER goede idee. Dankjewel
    groetjes YvonneP

  3. Hoi Nicole, wat ziet het er weer lief uit. Wat doe je met de lucifers ? Misschien iets voor de knutsel-miepjes, die kunnen er leuke meubeltjes van maken voor Trippel en Trappel.
    B.T.W. Ik heb geen Instagram. 😅. Groetjes , Anne-Lies.

  4. Ik heb geen instagram of facebook en voel me daar prima bij. Maar ik kom toch ff zeggen dat een echt superschattig idee is , wat heb jij toch een heerlijk creatieve geest !
    ’n vrolijk groetje,
    sneksniltje

  5. Hoi Nicole vouw je de doosjes zelf ? Of zijn het al bestaande doosjes? groetjes YvonneP

Geef een reactie

