Krukjes met gehaakt hoesje

Met het patroon van Jipbyjan.nl, krukjes van de Action en Drops Nepal en haaknaald 5 haakte ik hoesjes voor krukjes.

Deze voor mezelf…

image

Met een groot leren label / hengsel…

image

En deze voor vriendlief. Hij wilde liever streepjes en twee labeltjes. 🙂

image

 

9 reacties op “Krukjes met gehaakt hoesje

  1. Hoi Nicole, ze zien er weer mooi aangekleed uit. Vriend krijgt een echte mannen-
    (Kleur)kruk. Het is weer vakwerk. 👍 groetjes,

  2. Hoi Nicole, ziet er stoer uit hoor ! ! ! Enne, ik vind die van je vriend de mooiste, maar ja smaken verschillen… gelukkig ; – ) Fijn weekend groetjes YvonneP

  3. Zo zeg, die zijn leuk geworden!!
    Mooie kleuren, van beide krukjes.
    En die labeltjes, die maken het echt helemaal af hoor.

  4. Hey Nicole,
    Wat een leuke krukjes. Die wil ik ook nog maken. Ik heb mijn oudste broer al een verlanglijstje met dat krukje gegeven. Ben benieuwd of ik hem krijg voor mijn verjaardag (duurt nog eventjes, 7 maart). haha. Fijn weekend.

    lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

Geef een reactie

