Gehaakt jasje voor een krukje

Janneke van Jipbyjan heeft zo’n leuk krukjeshoesjepatroon bedacht, die stond al zo lang op mijn lijstje om te haken.

En eindelijk was het zover, het is mijn laatste haaksel van 2015 geworden… 😀

image

Ik haakte hem met Drops Nepal en haaknaald 5. Het patroontje vind je hier. Het leren labeltje maakte ik zelf.

5 reacties op “Gehaakt jasje voor een krukje

  1. Eerst even de aller beste wensen voor 2016 !!! Wat ziet zo’ n krukje er dan opeens heel stoer uit zeg. Echt heel mooi hoor. Groetjes YvonneP

  2. Hey Nicole,
    Wat een mooi hoesje is het geworden zeg. Hij staat ook op mijn lijstje. hihi. Ga een krukje vragen voor mijn verjaardag denk ik. Maar goed. Super leuk, ook met dat labeltje eraan. Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

Geef een reactie

