Maak Magazine

Laatst werd ik gevraagd om een column te schrijven voor Maak Magazine. Dat had ik nog nooit gedaan, maar leek me wel superleuk – en een hele eer natuurlijk!

En zie hier… hij is uit!

maakmagazine1

(Foto van Nikkidotti, waar je het magazine ook kunt bestellen).

En hier een stukje van mijn column, over o.a. achterlatertjes (uiteraard!) en Wink (Marinke).

maakmagazine

4 reacties op “Maak Magazine

  1. Heel erg mooi dat je dat heb mogen doen ,meid Hartegefeliciteerd ik vind het super leuk voor je !
    Hartelijke groet ,Geertje

Geef een reactie

