Armbanden met leer en knoopjes

Ik vind de combinatie van leer met parelmoerknopen heel mooi, dus ik maakte er een paar armbanden van.

armbandleerknoop

Deze maakte ik door een lange sliert lossen te haken met aan het eind een lus. Aan de andere kant bevestigde ik aan de sliert een knoop op een leren rondje.

armbandleerknoop1

En deze armband maakte ik door leren rondjes met knoopjes op een leren armbandje vast te maken.

2 reacties op “Armbanden met leer en knoopjes

  1. Wat een super leuk idee weer Nicole! Is wellicht ook leuk met de knoopjes van jezelf erop? Je brengt me op een idee.. Top weer en bedankt voor de inspiratie!

Geef een reactie

