Gehaakte colsjaal

Via Annemarie van Haakidee kwam ik bij dit patroontje terecht. Leuk patroontje (lekker simpel en snel klaar) voor een colsjaal. (Denk vooral zelf even na wannee je dit kijkt en gebruik het filmpje alleen voor de uitleg van de steek, want er zitten aardig wat fouten in, zoals het niet sluiten van de toer met een hv).

Anyway, ik haakte er dus een colsjaal van…

image

Ik weet niet wat me overkwam, want hij is niet roze of paars… 😉 gekker moet het niet worden! Ik gebruikte Drops Nepal en haaknaald 5.

image

8 reacties op “Gehaakte colsjaal

  1. Hoi nicolle mooie kleur en leuke steek. Jij bent klaar voor de kou. 🙂
    Groetjes YvonneP gezellig weekend

  2. Hihi, soms moet je al eens een ander kleurtje nemen 🙂
    Ik hou nochtans ook veel van roze en paars, maar zo’n blauw mag er ook eens tussen hé. Knap gemaakt van je!
    Groetjes, Sigrid

Geef een reactie

