Zigzagsjaal

Met drie bolletjes Drops Andes en haaknaald 9 haakte ik een zigzagcolsjaal.

image

Zo’n zigzagcolsjaal is hartstikke makkelijk te haken, ik gebruikte dit patroon van Drops, maar paste het aantal steken aan én ik haakte alleen rijen met vasten, omdat de (driedubbele) stokjes een beetje rommelig werden.

image

En natuurlijk moest er een leren label aan om hem af te maken.

image

Hij is heerlijk warm!

image

10 reacties op “Zigzagsjaal

  1. Leuke kleuren heb je gebruikt. Kom maar op met de winter, jij zal geen koud nekkie krijgen 😁 groetjes YvonneP

  2. Mooie kleuren ook. En precies op tijd klaar voor de kou.

    Lieve groet,dinah

  3. Prachtige kleuren en een mooie patroon. Deze colsjaal is vast heerlijk om nu met deze kou te dragen. Het label eraan maakt het echt af.

    Groetjes, Margaret

  4. Mag ik vragen waar u dat leer koopt voor die labels? Ik kan het nergens vinden ): wil zo graag een paar tekstjes maken voor swaps.. Heb al m’n slagstempels binnen, maar die strookjes leer kan ik nergens vinden.. Kunt u misschien antwoorden naar mijn mailadres? Kissesss_4_u@hotmail.com
    Alvast bedankt!

  5. Prchtige sjaal in prachtige kleuren. Goed idee om alleen toeren met vasten te haken. Dit ziet er strak uit. Het mooie label maakt het helemaal af.

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

