Hartjes haken

Zomaar even tussendoor… Ik houd heel erg van hartjes haken. Inmiddels doe ik er 1.15 minuut over om een hartje te haken…

achterlatertjes6

Filmpje!

Hoe lang doe jij er over? 🙂

6 reacties op “Hartjes haken

  1. Hihi ik weet niet hoe lang ik er over doe ,maar….. heb het een vriendin van 90 geleerd die in de usa woont, en hier was, yeah voor mijn verjaardag!!! En ook uit gelegd, dat het weg gevertjes zijn.

  2. Hartjes, altijd leuk voor van alles en nog wat. Eens in de zoveel tijd haak ik ze. De eerste kost altijd flink wat tijd, want dan weet ik niet meer precies hoe je ze haakt. Na de tiende lukt het steeds sneller. Maar zo snel als jij het doet, lukt het me niet. Ik ben een ‘slow’-haakster, denk ik.
    Ik ben benieuwd wat je met al die lieve hartjes (en die magneetjes?) gaat doen.

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

