Visitekaartjespret

Ja hoor, het was weer zo ver… Trippel & Trappel wilden wéér een nieuwe voorraad visitekaartjes.
Want ik had er pas bijna 5000 *bloos* (zei ik dat hardop?), dus daar konden bést nog wat kaartjes bij, vonden ze…
Vooruit dan maar…

It was that time again… Trippel & Trappel desperately needed some new business cards.
Because 5000 cards isn’t nearly enough (did I say that out loud?), so they thought I could order some more…
Oh well…

TTcaravanreclameland2

Ik bestelde ze bij Reclameland en werd via Twitter op de hoogte gehouden van de voortgang.
Ze stuurden zelfs deze foto. Hoe leuk is dat! Kaartjes goedgekeurd!

I ordered them at Reclameland and they kept me posted about the process on Twitter.
They even sent me this photo. Cards approved!

TTcaravanreclameland

En vandaag kwamen de kaartjes al binnen, supersnel en het zijn er superveel! Deze stapel is niet de enige.

Today I already received the cards, that’s really fast and there are really a lot! This pile isn’t the only one.

TTcaravanreclameland1

En wat ga ik er dan mee doen, vraag je je misschien af…
Nou, ik vind dat het wel erg leuke weggeefkaartjes zijn voor bij mijn achterlatertjesprojectje (zoals hieronder), of gewoon om iemand een fijne dag te wensen. Ik ga ze gewoon overal rondstrooien. Zodat we snel nóg meer kaartjes kunnen bestellen.
Een goed begin is natuurlijk om er een stel via mijn blog weg te geven… Dus, als jij ze ook zo leuk vind, laat dan je reactie achter. Wie weet vallen ze dan binnenkort bij je in de bus.

Now you might wonder what I’m going to do with this heap of cards…
I think they are great for my leave-behind-project (like below), or just to wish someone a nice day. I’m going to sprinkle them everywhere, like confetti! So we can order some more cards really soon.
To start with, I’ll give some away on my blog. So, if you like them, leave a comment. Maybe you’ll find them in your post box soon.

TTcaravanreclameland3

8 reacties op “Visitekaartjespret

  1. Hoi Nicole, haha ik ben meteen even naar die site gaan kijken. Misschien moet ik ook maar een ontwerpje maken voor een kaartje te laten drukken. Bedankt voor de tip. Groetjes Yvonne P

  2. Wat een leuk verhaal Nicole! Veel plezier met je kaartjes en we zie jou en T&T graag nog eens terug 🙂

    Groet,
    team Reclameland

  3. Haha, Nicole, ik reageer niet vaak, maar ik volg je nog steeds! En elke keer als ik lees dat je weer visitekaartjes hebt besteld moet ik keihard lachen. Hahaha!!
    Superleuk dat je steeds weer nieuwe dingen verzint.
    Lfs, Lies

  4. Ooohhh leuk! Je brengt me op een idee…! (en daar heb ik geen tekort aan…) maar deze visitekaartjes zijn echt top!

  5. ben ook gek van zo een kaartjes, zou graag een paar hebben, ik vind het weer zo een supertof idee,
    achterlatertjes heb ik ook al geprobeerd, nog wel geen reactie gehad, maar uiteindelijk vind ik het wel fijn om te doen
    Micheline (kruissteekmieke)

  6. Dit zijn weer superleuke kaartjes. Wat heb je Trippel en Trappel er weer schattig opgezet. Heb je al eens gedacht aan het maken van een leuk prentenboek met de muizen en al jouw bijzondere creaties?

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

