Miniportemonneetje

Maaikoe heeft van die hele schattige kleine miniportemonneetjessluitingen, daar moest ik wat leuks mee doen!
Dus haakte ik een roze (vanzelfsprekend) portemonneetje volgens dit patroon.
Schelplabeltje en kettinkje eraan en ik heb er weer een leuke ketting bij!

Maaikoe sells these cute little purse frames, I just had to make something with it!
So I crocheted a pink (obviously) coin purse. I added a shell tag and a chain and that makes another nice necklace for me!

achterlatertjes

 

7 reacties op “Miniportemonneetje

  1. Schattig! Ik vind wel altijd dat die sluitingen op boze kikkers lijken 😉

Geef een reactie

