Nieuwe lay-out

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op de blogverloting van de armband!

Thanks everyone for your lovely comments on the give away of the bracelet!

stempelarmband1

Een aantal van jullie gaf aan dat mijn blog er wat druk uit zag met drie kolommen (maar ik heb ook zoveel leuks om te laten zien! 😉 ).
Ik heb gelijk naar jullie geluisterd (vanzelfsprekend 🙂 )en heb mijn blog aangepast en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Some of you said my blog looked a bit busy (but I have so many nice things to show! 😉 ), so I listened (of course 🙂 ) and adjusted my blog.
I’d love to hear what you think about the new lay-out.

headerblognieuw

Zo zag hij er voorheen uit…

This is how it looked before…

headerblogoud

Enne, de armband met tekst is gewonnen door Emily! Gefeliciteerd! Mail je me?

The bracelet of the give away will go to Emily!

 

9 reacties op “Nieuwe lay-out

  1. Jeej, Wat super leuk. Dankjewel Nicole, Ik heb je net een mailtje gestuurd 🙂

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  2. Hoi Nicole, het ziet er mooi uit hoor je nieuwe lay out. En Emily gefeliciteerd, met je gewonnen prijs. Groetjes Yvonne P

  3. Wat zit jouw website er mooi uit. Altijd leuk om iets eens wat te veranderen en op te frissen. Met twee kolommen doet het veel rustiger aan. De foto’s komen zo beter tot hun recht.

    Groetjes, Margaret

  4. Je vernieuwde lay-out ziet er prima uit! Ben je er zelf ook blij mee? Ik vind het zo overzichtelijker en je blogberichten komen zo mooi tot hun recht.

Geef een reactie

