Leren tasje gehaakt

Voor de achterlatertjes kon ik wel een nieuw tasje gebruiken, zomaar een kleintje.
Dus maakte ik van een lapje leer een bodem en haakte er een stukje aan.

I could use a new pouch for the leave-behinds, just a little one.
So I made one using a piece of leather and added some crocheting.

lerentasjegehaakt1

Hij was zó klaar!

It was finished superfast!

lerentasjegehaakt

Met een strookje leer als sluiting…

I used a strip of leather as a clasp…

lerentasjegehaakt3

En als finishing touch een schelplabeltje met mijn naam erop (hier te koop).

And for the finishing touch I used a shell tag with my name engraved (for sale here).

lerentasjegehaakt2

Het toeval wil dat het deze week Random Acts of Kindness-week is.
Een goed excuus om het tasje gelijk in gebruik te nemen!
Doen jullie mee? #RAK

It turns out to be Random Acts of Kindness Week.
A good excuse to start using this pouch.
Will you join me? #RAK

7 reacties op “Leren tasje gehaakt

  1. Wat maak jij mooie dingen. Leuk om leer en haakwerk zo te combineren. Ik doe mee aan de Ranom acts of kindness-week.
    Ik heb zelf net met plezier jouw act of kindness in mijn brievenbus ontvangen.
    Mijn dag kreeg daarmee een extra vrolijk kantje. Dank je wel.

    Lieve groetjes, Margaret

  2. Hoi Nicole, dank voor het enveloppe met veel inhoud. Zo lief 🙂
    En ik vind de kleurcombi van het tasje erg mooi.
    Groetjes YvonneP

  3. Bedankt voor je post! Erg leuk na een vervelend ziekenhuisbezoekje met dochterlief om post te ontvangen, leuke post😃👍

    Groetjes Margrietha

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geef een reactie

