Achterlatertjes

Klinkt eigenlijk best zielig… achterlatertjes. Ik bedoel dus eigenlijk kadootjes-die-ik-achterlaat-zodat-iemand-anders-ze-kan-vinden-gewoon-maar-voor-de-gezelligheid. Sommigen onder ons vinden het maar raar, maar ik word er blij van. En ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jij ervan vindt! Onder alle reacties verloot ik een achterlatertje. 😉

Ik maakte een nieuwe voorraad achterlatertjes van zelfdrogende klei en mijn wax seal stamps (links: Etsy.com en rechts: Hema).

Sounds quite sad: leave-behinds… What I mean is little-presents-that-I-leave-for-someone-else-to-find-just-because-it’s-fun. Some of us might think that’s a really weird thing to do, but it makes me happy. I’m quite curious what your thoughts are! Leave a comment and I’ll send one of you a leave-behind. 😉 I made a new stash of leave-behinds from clay and my wax seal stamps (left: Etsy.com and right: Hema). kleiwaxstamp Met gaatje en een touwtje worden het hangertjes (leuk voor om een kaars of vaasje) en zonder gaatje, ach die zijn gewoon gezellig om ergens op te plakken ofzo…

With a hole and some yarn they become pendants (nice detail to a candle or vase) and without a hole, oh well… they’d be nice to attach to something. kleiwaxstamp1 Daarna vouwde ik envelopjes, met in elk vlopje een kleimaaksel.

After that I folded some envelopes with a clay thingie in each of them. kleiwaxstamp2 Klaar om achtergelaten te worden. Daarna maakte ik armbandjes met bedeltjes en deed ze ook weer in zo’n leuk vlopje…

Ready to be left behind! After that I made some bracelets with a charm… armbandjes Zo ziet mijn voorraad achterlatertjes er uit… Ik word daar zo blij van! En ik moet nog even doorwerken, want niet alle mandjes zijn vol. Aan de slag dus! 😉

This is how my stash of leave-behinds looks like. Makes me happy! And I need to make some more, because not all baskets are filled yet. Off I go! 😉 kleiwaxstamp3

22 reacties op “Achterlatertjes

  1. Lieve Nicollie, ik vind je helemaal geweldig met je achterlatertjes en jouw cadeautjes voor bv de postbode! Vooral mee doorgaan zodat heel Nederland onder jouw achterlaterjes komt te liggen en wie weet vind ik er dan ook wel een!

  2. Lieve Nicollie,
    Bijzonder hoe jij veel meer dan het achterlatertje achter laat. Door jouw positieve gedachten kleur je onze wereld zoveel mooiere!

  3. Wat een superleuk idee! je inspireert mij om dat ook te gaan doen. Krijg spontaan ideetjes.

  4. Achterlatertjes. Wt een lief idee om iemand zo een geluksmoment te geven. Duidelijk met liefde gemaakt en met liefde doorgegeven. Zo’n schaapje als hangertje om een vaas. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar nit blij van wordt.

    Groetjes, Margaret

  5. Kijk! Hier word ik ook blij van😃👍
    Als ik iets win hou ik het zelf of geef ik het aan m’n dochter ze moet heel vaak naar het ziekenhuis en kan wel een beetje afleiding gebruiken

    Liefs

  6. Als ik dit lees ga ik weer geloven in een fijne wereld. Wat een contrast met de buitenwereld. Die lijkt steeds meer te verharden. Achterlatertjes zijn superleuk. You go girl !! :-))

  7. YES dit zou er in de kranten moeten staan, i.p.v alle rottige dingen. Als we met z’n alle nou zoiets kleins voor elkaar doen nemen de mensen dit ook wel over. Ik ga ook achter latertjes maken!!! Bedankt voor de TIP. Ben nu al blij,alleen al met het idee.

  8. Wat een geweldig inititiatief!!! De wereld anno nu kan wel meer mensen zoals jij gebruiken, met onbaatzuchtige ideeën en initiatieven. Super leuk!!

  9. Hallo Nicollie, Vreselijk lief van jou om achterlatertjes rond te strooien! Maar ik hoop dat je niet gevonden worden door mensen die het niet snappen en de lieve hint niet waarderen. Als ik het zou vinden zou ik er in ieder geval een heel emotioneel van worden. Maar het woord achterlatertjes slaat te plank mis hoor! Het zijn goede-fee-cadeautjes! groet Lena

  10. ik zou superblij zijn moest ik zo een vlopje vinden, goed idee , ga dit ook eens proberen, vraag mij wel af of je reactie krijg van diegene die zo iets vinden
    doe graag mee
    groetjes
    Micheline

  11. Dit weekend een achterlatertje (kaart met vrolijke pleisters) gevonden in de restauratie van de speeltuin in het stadspark Groningen. Wat een prachtig initiatief. Ik word daar erg blij van. Ik stuur de kaart naar een vriendin en zal zelf jouw kaartje met uitleg en een klein cadeautje ergens neerleggen. Veel liefs Sabrina

  12. Je geeft veel mensen een glimlach op hun gezicht, het is toch een fijn idee dat er iemand is die je blij wil maken!!

Geef een reactie

