Roodborstje

Ik kan nog niks nieuws laten zien (want de haakinspiratie is nog niet terug helaas…), dus daarom maar een haakseltje wat ik een tijdje geleden maakte…
Ik haakte een roodborstje, het patroontje kocht ik hier.

I can’t show you anything new (because I haven’t found my inspiration back yet…), so here’s a crochety red robin that I made a while ago.
I bought the pattern here.

roodborstje1

Wat issie schattig he!

Isn’t it cute?

roodborstje2

En wat een werk was het om hem te haken… ik geloof dat ik er wel 5 uur aan gewerkt heb!
Maar goed, dan heb je ook wat. 😉

It was quite some work to crochet it… I think it took me 5 hours!
But it was worth it!

roodborstje
Piper & Mooney vonden het ook wel gezellig, zo’n leuk vogeltje op bezoek. 😉

Piper & Mooney also liked having such a cute birdy on a visit. 😉

roodborstje3

 

5 reacties op “Roodborstje

  1. Wat een schatje. Hij brengt echt kleur in de tuin of in huis tijdens deze wat grauwe dagen. Hij lijkt net echt. Het was een klusje, maar zo te zien de moeite waard.

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

