Schelplabeltjes

Een tijdje geleden bestelde ik hier leuke houten knoopjes met Nicollie erop.
En nu zag ik dat ze ook superschattige labeltjes van schelp hebben, dus ik kon het weer niet laten…

A while ago I ordered some wooden buttons (here) with Nicollie engraved in them.
And now I noticed they also sell supercute shell tags, so I couldn’t resist buying some…

labeltjes

Zeg nou zelf, die zijn toch te schattig om te laten liggen…
Daarna haakte ik een Trippel & Trappel en natuuuurlijk wilden ze een labeltje om!

Then I crocheted a Trippel & Trappel and of course they wanted to wear a tag!

labeltjes1

Ooh ja, de T&T-kalender is gewonnen door Haakidee. Hij komt naar je toe!

Enne, iedereen alvast een fijne jaarwisseling! Op naar een creatief 2015!

By the way, the T&T calendar of the give away is on its way to Haakidee.
I wish you all a happy and creative new year!

6 reacties op “Schelplabeltjes

  1. Haakidee van harte gefeliciteerd met de prijs. En alle mensen een hele fijne jaarwisseling

  2. Heel erg leuk zijn ze !
    Wens je een voorspoedig en gezond nieuwjaar toe !
    Hartelijke groet van ,Geertje

  3. Ik vond vandaag de gehaakte Trippel (of Trappel) op mijn bureau, erg leuk! Hoewel hij niet lang blijft omdat hij met iemand anders mee zou moeten… Maar het was vandaag wel gezellig met zijn tweetjes! Groetjes, Marloes

Geef een reactie

