T&T Kalender

Ja hoor, het was weer zover… Trippel & Trappel wilden weer wat bestellen bij Vistaprint en drie keer raden wie er z’n spaarpot om mocht keren? Juist ja… 😉

It was that time again… Trippel & Trappel wanted to order something at Vistaprint and guess who got to pay for it… 😉

ttkalender

Nou ja, ze deden in ieder geval erg hun best en maakten een mooie kalender met foto’s van zichzelf…

Oh well, at least they made an effort and designed a nice calendar with photo’s of themselves…

ttkalender1

En ze bestelden er gelijk een heleboel, want wie wil er nu niet zo’n kalender!

And they ordered a bunch, because who doesn’t want a calendar like this!

ttkalender4

Tsja… wat zal ik daar nu van zeggen…

What shall I say… 😉

ttkalender2

Ach, verder zijn ze gelukkig heel lief…
En Ollie mocht er ook op!

Luckily, they are very sweet. Ollie also got to take part in the fun.

ttkalender3

En omdat ze zo lief zijn, willen ze graag 1 kalender verloten aan mijn onze trouwe bloglezers. 😉
Dus, wil je er een winnen? Laat dan een reactie achter!

And because they are so sweet, they’d like to give away 1 calendar to my our blog readers. 😉
Want to win one? Leave a comment!

18 reacties op “T&T Kalender

  1. Ik die graag mee voor die mooie kalender. En stel dat ik win dan denk ik steeds aan de humor van jou.

  2. Oh wat een leuke kalender!
    Die zou ik graag winnen!
    Op mijn werk gebruik ik altijd zo’n soort kalender, maar dat is dan zo’n stom reclameding. Deze jalender zou mijn werkplek een stuk gezelliger maken!

  3. Pieppiep ik hoop dat trippel en trappel mij verstaan……en anders begrijpt ollie het misschien.

  4. Zo is het altijd he; de “kinders” willen iets hebben en moeders mag ervoor opdraaien 😉
    Ze hebben wel heel erg hun best gedaan die supermuizen!

  5. Wat een leuke kalender! Die wil ik graag winnen!
    Op mijn werk gebruik ik altijd zo’n kalender, maar dat zijn altijd van die saaie reclamedingen. Met deze kalender wordt mijn werkplek een stuk vrolijker!

  6. Heel leuk je kalender en ik wil graag mee doen voor deze mooie kalender .
    Lieve groet Geertje

  7. Hele leuke kalender! Die wil ik wel op mijn bureau, maken mijn werkdagen weer wat gezelliger 🙂

    Groetjes Mirella

  8. Wat zijn ze leuk en origineel, die wil iedereen toch wel hebben 😉

Geef een reactie

