Van alles wat

Zo, het is alweer veel te lang geleden dat ik hier langs kwam… Belachelijk! πŸ˜‰
Ik heb eigenlijk ook niet veel bijzonders te laten zien, maar vooruit maar…

Ik haakte een jasje om een appelstrooppotje, van roze wol in de basketweavesteek en deed er een lintje door:

It’s been quite a while since I’ve been here. How ridiculous! πŸ˜‰
I don’t have much to show you, but here it goes…
I crocheted a cover for a jar,Β with pink wool using the basketweave stitch and attached a ribbon.

haakpotjeroze

Verder haakte ik een colsjaal in absoluut niet mijn kleur. πŸ˜‰ Maar het is dan ook een kadootje, dan is dat niet zo erg. πŸ˜‰
Haakt zo lekker weg tijdens het tv-kijken. Ik haakte hem van sokkenwol en dan met een dubbele draad.

I also made a scarf in not my color at all. πŸ˜‰ But it’s a gift, so that’s a good reason to use a color I don’t like. πŸ˜‰
I made it out with two strands of sock wool.

colsjaal3

En verder haakte ik van mijn restjes katoen een heleboel hartjes. Daar plakte ik dan een magneetje achter en deed ze in een zakje. En in de Efteling hing ik ze in de bomen. πŸ™‚ Hopelijk zijn er nu een paar mensen blij met zo’n hartje. πŸ˜‰

Then I made some crocheted hearts. I attached a magnet and put them in little bags. I hung them in trees at the Efteling. I hope I made some people happy with these hearts. πŸ˜‰

gehaaktehartjes2

gehaaktehartjes3

3 reacties op “Van alles wat

  1. Wat zullen de bezoekers van de Efteling nu aardig zijn voor elkaar. Dat mag je wel van hen verwachten als ze zo’n lief hartje van jou mee naar huis hebben genomen. Leuk idee net als het idee om een strooppotje van een mooi jasje te voorzien.

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

