Wraparmbanden en leren ringen

Nog steeds ben ik druk bezig met spulletjes maken voor de Kunstmarkt van volgende week.
Vandaag maakte ik twee haaknaald-wrap-armbanden van leer.
Een met een metalen haaknaald en de quote “I crochet, what’s your superpower?” erin gestempeld…

I am still busy with crafting stuff for the Arts & Craft Fair of next week.
Today I made two crochet hook-wrap-bracelets from leather.
One with a metal crochet hook attached to it and stamped with the quote “I crochet, what’s your superpower?”…

wraparmbandhknld

En eentje met een bamboe haaknaald en met zonder tekst. 😉

And one with a bamboo crochet hook and no text.

wraparmbandhknld1

Doordat ik van mezelf een nieuw gereedschapje mocht bestellen, kan ik nu hele mooie sluitingen maken en passen de armbanden dus altijd.

Because I allowed myself to order a new tool, I am now able to make really nice clasps so the bracelets are a one size fits all.

wraphknld

Nu wil ik voor de kunstmarkt nog een paar wraparmbanden maken (zonder haaknaald), wie weet er nog een leuke tekst of quote? 🙂

Verder maakte ik ook nog wat leren ringen…

For the Arts & Craft Fair I am thinking about making some more wrap bracelets (without the crochet hooks), do you know a nice quote that I can stamp on it? 🙂
I also made some leather rings…

lerenring

Stoer he! 😉

Looks good, eh? 😉

4 reacties op “Wraparmbanden en leren ringen

  1. Goed bezig jij! De armbanden zijn super… maar wauw, die ringen!!! Die zijn echt tof ❤

  2. Wat bedenk je weer leuke nieuwe armbanden. Met zo’n armband hoeft de drager niet te vertellen waar hij/zij aan verslingerd is.
    De ring is echt stoer.

    Groetjes, Margaret

  3. Wat gaaf zijn ze, je armbanden!
    Ik vroeg me af waar je zo’n gereedschapje voor die verstelbare sluiting kunt kopen. En hoe heet zo’n gereedschap? Ik krijg het niet gegoogled.

Geef een reactie

