Gehaakte Takkie

Al sinds ik mijn mooie blauwe autootje heb (bijna twee jaar…) wil ik een teckeltje haken voor op het dashboard.
Nu ben ik er eindelijk eens voor gaan zitten en hij is klaar! Jeej!

Ever since I got my cute blue car (almost two years ago…) I wanted to crochet a weener dog for the dashboard.
I finally got to it and finished it, yay!

takkiegehaakt1

Ik haakte hem in twee nieuwe denimkleuren van Drops Paris (en een beetje zwart voor zijn neusje), met haaknaald 4 en een patroontje van Stip en Haak.
Ondanks dat amigurumi’s haken niet mijn favoriet is, vind ik hem toch goed gelukt!

I crocheted it in two of the new denim colors of Drops Paris (and a bit of black for his nose), using crochet hook 4 and a pattern of Stip en Haak.
Despite the fact that crocheting amigurumi isn’t my favorite, I think he turned out quite nice!

takkiegehaakt

Hij huppelt alleen een beetje met een achterpootje, maar dat is juist omdat hij zo vrolijk is, toch?! 😉
Hij staat al klaar om mee de auto in te gaan. Gezellig!

He only hops a bit with a back leg, but that’s because he’s such a cheerful dog, isn’t it?! 😉
He’s ready to jump into the car and accompany me.

takkiegehaakt2

 

7 reacties op “Gehaakte Takkie

  1. Hij is geweldig… Ik heb een bruine teckel ( gehaakt) in mijn auto..

  2. Hij is heel erg leuk geworden ,en gezellig om zo’n hondje bij je te hebben !

Geef een reactie

