Waxstempel

Zo tijdens het haken en freubelen door shop ik weleens op internet… niet te vaak hoor! *kuche*
Nou zag ik hele leuke waxstempels die je kon laten maken met je eigen ontwerpje.
Die kon ik natuurlijk niet laten liggen, dus ik bestelde er een met een schaapje met haaknaald en wolletje, ontworpen door Janita.

When not crocheting or craftying, I like to shop online… not too much though! 😉
On one of my shopping searches I saw some lovely wax seal stamps that you could design yourself.
I ordered one with a sheep, ball of yarn and crochet hook, a design of Janita.

wax

Ziet dat er niet superleuk uit?!
Ik kocht leuke waxjes in de vorm van sterretjes en hartjes, die smelt je dan…

Doesn’t that look supercute?!
I bought lovely waxes in the shape of stars and hearts that need to be melted…

wax1

… en dan giet je de wax op een ondergrond. Bijvoorbeeld een notitieboekje of zoals op deze foto op bakpapier.

… and poured onto something. For instance a notebook or baking paper.

wax2

Het voordeel van stempelen op bakpapier is dat je een losse zegel krijgt, die je dan weer ergens op kunt plakken.
(Laat de stempel dan wel wat langer in de wax staan, anders wordt het een zooitje en mislukt je zegel). Op een notitieboekje ofzo blijft je zegel vanzelf plakken.

The advance of stamping onto baking paper is that you’ll get a seal that can be attached to something else.
(Leave the stamp a little longer in the wax, otherwise it will get quite messy and your seal will fail). When stamped onto a notebook or something like that, your seal will automatically stick.

wax3

En ik vrees dat ik weer moet gaan bestellen, want mijn waxjes zijn al bijna op… het is ook zo leuk om te doen!

And I’m afraid that I’ll have to order again, because I almost ran out of waxes… it’s such fun to do!

wax4

Ooh ja, de boekenleggers van T&T gaan naar Sneksniltje en Brigit. Mailen jullie me je adres?
(Het liefst zou ik iedereen een boekenlegger sturen, maar die verzendkosten he…).

 

 

 

 

14 reacties op “Waxstempel

  1. Super gaaf he! Ik heb er vorig jaar onze trouwkaarten mee dichtgemaakt. Het is zo leuk om te doen! Echt gaaf zo je eigen logo! Liefs Lisanne

  2. Wat tof die waxjes in een vormpje! ik ken alleen die staafjes met een lontje… hihi, ik moet nodig weer eens wat internetshoppen geloof ik 😉

  3. Geweldig 👍waar heb je deze nu gekocht… Ken ze alleen met vaste afbeeldingen.,,

  4. Super leuk! Zeker zo met een unieke afbeelding. En dan ook nog van die schattige waxjes. *smelt* 😉

  5. Dear Nicole,
    this is really cute, the colours and the stamp is amazing. Would you mind telling me where you ordered yours? Thank you!
    Susanne

  6. Wat vind jij altijd mooie, aparte dingen. Een waxstempel met jouw eigen schaapje. De afdrukken zien er prachtig uit.

    Groetjes, Margaret

  7. Nicole, wat leuk dat je nog steeds actief bent! Ik heb nog steeds koelkastmagneetjes op onze kk zitten van jou vandaan, notitieblokjes, buttons Hahaha…..gaaf om te zien dat je bezig bentmet de wax, staat bij mij ook nog op t verlanglijstje. Inmiddels ookaan t haken Hahaha…..duurde ff…..ben je nieuwsgierig, kom gerust kijken, je kunt t ook volgen door op rss te klikken, ik moet nog ff uitvinden hoe ik dit omzet naar volgers. Groetjes monique

    http://Www.creatiesvanmonique.webnode.nl totziens!

  8. Nicollie mijn waxzegel is binnen het is inderdaad verslavend nog onwijs bedankt

  9. Hoi Nicole, zou je me kunnen vertellen waar je die suuuper leuke stempels hebt gekocht? Gr. Mirjam

Geef een reactie

