Leren keycord

Op vrijdag ben ik altijd vrij; Nicollietijd dus! Vandaag maakte ik een keycord van leer…

Friday is my day off from work, that means Nicollie-time! Today I made a leather key cord…

keycord1

Op het leer stempelde ik het patroontje om een hartje te haken.

I stamped a crochet pattern of a heart on the leather.

keycord2

En eraan hing ik een leren huisje hanger en een haaknaald…

And added a leather house pendant and a crochet hook…

keycord4

Ik maakte een heel stel leren huisjes, ik vind ze zo schattig!

Het keycord krijgt een heel andere look met Swarovski’s en zoetwaterparels eraan… ook leuk!

I made a bunch of leather houses, I think they are just cute!
The key cord gets a whole different look when I added Swarovski’s and fresh water pearls.

keycord3

Ik kan er dus elke dag wat anders leuks aan hangen… zelfs mijn sleutels, maar zeg nou zelf, daar is dit keycord toch veel te leuk voor! πŸ˜‰

I can change the pendant on a daily basis… I can even add my keys, but the key cord is too cute for that, isn’t it? πŸ˜‰

keycord5

 

 

4 reacties op “Leren keycord

Geef een reactie

