Haaksels voor mijn nichtjes

 

Want die zijn zo allerliefst! 🙂
Voor de jongste haakte ik een amigrannyknuffel, met een amigurumihoofd en een grannylijf…

Some crocheting for my nieces, because they are the sweetest!
For the youngest I made an amigurumi / granny toy…

tuttel
Het patroon zag ik op de site van Little-Z.

Voor mijn oudste nichtje haakte ik een heleboel kleine vierkantjes (met nóg meer draadjes om af te werken, aargh!) en dat werd dan een poppendekentje voor in de poppenwagen.

The pattern can be found on the site of Little-Z.
For the eldest I made a lot of squares (with lots of yarn ends to finish off, aargh!) and I turned it into a blanket for her doll buggy.

tuttel1

Ik hoop dat ze er blij mee zullen zijn!
(P.S. Schoonzusje; als je dit leest, nog even niet verklappen hoor! 😉 ).

I hope they will be happy with it!

tuttel2

Verder maakte ik nog een leren sleutelhanger (nou ja, 2: ook een voor mezelf), maar ik maakte een klein vautje, wat je bijna niet meer ziet…
Wie weet kan ik er één van jullie blij mee maken.
Ik stuur hem mee met de eerste die een bestelling plaatst in mijn shopje (en in het opmerkingenveld “sleutelhanger” zet). Edit: hij is al vergeven.

I also made two key chains, one for me and one with a little mistake (you can barely see it).
I’d like to give that to the first person to make a purchase in my shop (put “key chain” in the comment field). Edited to add: It’s gone.

sleutelhangerleer
Op de sleutelhanger staat “some crocheting a day keeps insanity away”.

I stamped “some crocheting a day keeps insanity away” on it.

sleutelhangerleer1

En dan nog de uitslag van de Groepsgive-away… de roze leren armband met naam is gewonnen door Margaret! Gefeli! Mail je me je adres en de naam die je erop wil?

The pink leather bracelet with name from the Groepsgive-away goes to Margaret!

 

 

 

 

4 reacties op “Haaksels voor mijn nichtjes

  1. Wat heb je lieve cadeautjes gemaakt voor jouw nichtjes. Dat kan niet missen. Ze zullen daar heel blij mee zijn.
    En toen aan het einde van je bericht: wat een verrassing! Een echte Nicollie’s armband. Goed dat ik zo laat op de avond nog even een paar favoriete blogs lees.

    Lieve groetjes, Margaret

  2. Ah, wat lief!!! en het dekentje is prachtig (zoveel werk al die draadjes wegwerken ;)) En de sleutelhanger is ook superleuk!!!

Geef een reactie

