Mandalamania

Lucy van Attic24 verzamelt dit jaar allemaal mandala’s voor Yarndale en ze heeft een paar links naar leuke mandala’s.
Ik haakte en stuurde deze op, natuurlijk met een leren labeltje eraan.

Lucy of Attic24 is collecting mandalas for Yarndale and she has some links to nice mandala’s.
I made and sent this one, of course with a leather tag attached to it.

mandalaattica

En daarna maakte ik er nog een voor mezelf, vond de kleurtjes zo mooi…

After that one, I made another one for myself, because I really like the colors…

mandalaattic2a

En als je alleen de eerste vier toeren van de mandala haakt, krijg je leuke onderzetters…

If you only crochet the first rows of the mandala, you get cute coasters…

mandalaattic3a

En zo staat het gezellig te zijn op de salontafel.

Doesn’t that look cozy on our coffee table?!

mandalaattic1a

 

 

3 reacties op “Mandalamania

  1. Wat super leuk!! Ga ik misschien ook maar een keer proberen. Leuk cadeau voor mijn moeder voor de verjaardag. Moet ik misschien toch wel een keer nieuwe wollies bestellen. hihi! Echt super!!!

    Creatieve groetjes,
    Emily

Geef een reactie

