Tunisch haken

Ik, als echte haakster (lees je nou haakster of haak-ster? 😉 ) *kuche* had nog nooit Tunisch gehaakt.
Dus het werd hoog tijd om daar verandering in te brengen.
Een Tunische haaknaald had ik al wel een tijdje, een hele mooie paarse van de Hema.
Dus ik pakte mijn nieuwe wolletjes (Phildar Coton4, een nieuw favorietje van me!) en ging aan de slag.
En eigenlijk is het best leuk om te doen.
Ik haakte een vierkantje en maakte er een klein visitekaartjesmapje van…

I, being the crocheter that I am, has never tried the Tunisian stitch. Tssk…
It was about time to change that. A Tunisian crochet hook was bought a while ago (of course a lovely purple one).
So I grabbed my new yarn (Phildar Coton4, I like!) and got crocheting.
It’s quite nice to do for a change.
I whipped up a square and made a little business card holder from it…

mooo1

Hij sluit met een lintjeslusje om een knoopje en het leren labeltje lag nog op mijn bureau, dus ach… die mocht er ook wel aan. 😉
Erin zitten de schattige ieniemienie visitekaartjes (whoei!) die ik bestelde bij Moo.

It closes with a ribbon and a button and I had the leather tag laying around, so I thought I might as well add that too. 😉
In it are the cutest business cards (yay!) that I ordered at Moo.

mooo2

Op de foto hierboven zie je alle verschillende kaartjes.
Als je een Etsyshopje hebt, kun je ze met een aanbieding gratis bestellen (je betaalt alleen de verzendkosten). Er komt dan wel een oranje Etsy-logootje op te staan.
Maar hee, perfect voor mijn nieuwe shopje, dacht ik zo!
Trippel & Trappel moesten er natuurlijk ook weer op (zucht). En links onderin zie je de achterkant van de kaartjes.
Ik kan dus weer even vooruit… 😉

The picture above shows all the different designs.
When you have an Etsy shop, you can order these for free with a special offer (shipping only). An orange Etsy logo will be added.
But I thought they were just perfect for my new shop.
Trippel & Trappel also wanted to be part of the fun (sigh). The card on the bottom left shows the back side.
More than enough cards for the moment… 😉

mooo

 

 

4 reacties op “Tunisch haken

  1. Het visitekaartjesmapje is heel mooi ,tunisch haken heb ik ook nog nooit gedaan zou het wel eens willen proberen groetjes Marie-Claire

Geef een reactie

