Haaknotitieboekje

Ik bedacht me gisteren ineens dat ik nog geen haaknotitieboekje heb. Jeweetwel, om de leukste patroontjes in op te schrijven, zodat je altijd en overal aan de haak kunt.
Belachelijk natuurlijk! 😉
Gelukkig had ik nog een notitieboekje van de Hema liggen en kon ik snel aan de slag met wat mooi papier en een leren labeltje (vanzelfsprekend)…

Yesterday I realized I don’t have a note book for all my crochet patterns. Ridiculous! 😉
Luckily, I had a new note book lying around, and I started right away, using some nice paper and a leather tag (of course)…

haakprojectjesboekje2

De (mini)pen komt trouwens ook van de Hema, wat hebben ze daar toch een boel leuks!
Nu moet ik dus aan de slag en al mijn favorietjes overschrijven in mijn boekje…

Now I have to get started and fill the note book with my favourite patterns…

haakprojectjesboekje1

Maar eerst wil ik nog even laten weten dat er al meer dan 600.000 bezoekers op mijn blog zijn geweest! Whoei!!!
Binnenkort dus een leuke blogverloting. Heb je een voorkeur voor wat ik kan gaan verloten, dan hoor ik het graag.
Enne, de labelkaartjes van hieronder zijn gewonnen door Angelique. Mail je me je adres?

But first I wanted to share that my blog has had more than 600.000 visitors. Yay!
I will set up a give away soon. Please let me know if you’ve got an idea what I can give away.
By the way, the tag cards from the blog post below are won by Angelique.

haakprojectjesboekje

4 reacties op “Haaknotitieboekje

  1. Wat een mooi notitieboekje. Hier ga je met plezier jouw haakpatronen in zetten. Angelique, gefeliciteerd met de labels.

    Fijne dag, Margaret

Geef een reactie

