Labelkaartjes

De labelpret was nog niet voorbij! 😉
Ik maakte wat labelkaartjes…

Fun with tags wasn’t over yet. 😉
I made some tag cards…

labelkaartjes

En wat stitchmarker-kaartjes…

And some cards with a stitch marker…

stitchmarkers

Ik vind het leuk om ze bij een bestelling mee te sturen.
Dus, mocht je een bestelling doen in mijn shopje, dan stuur ik er een mee!
Enne, als je via deze link naar mijn shopje gaat, dan krijg je € 5,00 korting op je eerste Etsy-aankoop!

I like to add them to my orders.
So, if you place an order in my shop, I will send you one of these.
And if you use this link to visit my shop, you will get a € 5,00 discount on your first Etsy buy!

Natuurlijk geef ik ook graag weer een setje van een labelkaartje en een stitchmarker weg, dus laat een reactie achter als je mee wil doen!

Of course I’d also like to give away a tag card and a stitch marker, so leave a comment if you want to join!

labelkaartje

 

 

 

 

9 reacties op “Labelkaartjes

  1. Alweer zo’n hartstikke grappige, lieve, vrolijke kaartjes! Super schattig.You make my day! Angelique

Geef een reactie

