Omslagdoek met rand

Drie jaar geleden haakte ik een omslagdoek. Maar door oppe-wollies was hij eigenlijk net te klein. Of mijn armen te lang, dat kan ook.
Dus eigenlijk lag hij maar te liggen achterin de kast. Best zonde, want verder was hij wel leuk. Okee, een beetje saai misschien…
Ik loste beide problemen op door er een rand aan te haken.

Three years ago I crocheted a wrap. Because I didn’t have enough yarn, it was a bit too small. Or my arms are too long, that’s also a possibility.
So I hid it in the back of the closet. A bit of a shame, because it was a nice wrap. A bit dull maybe…
I solved both problems by adding a border.

omslagdoek

Dat ziet er toch een stuk gezelliger uit!

Doesn’t that look much better?

???????????????????????????????

Het was niet eens zoveel werk.
Nu draag ik hem met veel plezier!

It wasn’t that much extra work. Now I do wear it.

omslagdoek

Voor erop haakte ik een bloem.

I crocheted a flower as a nice detail.

omslagdoek
Aan de achterkant maakte ik een knoop vast, zodat je de bloem door de gaatjes kunt halen en je zo een leuke broche hebt of de omslagdoek vast kunt zetten.

And added a button at the back, so you can fasten it through the holes of the wrap.

omslagdoek

En nu maar weer op zoek naar een nieuw projectje… wat zijn jullie aan het haken?

Now I’m looking for a new project… what are you crocheting at the moment?

omslagdoek

 

3 reacties op “Omslagdoek met rand

  1. Ik ben nog steeds met DE- deken bezig. Maar die zal snel af zijn. Ik heb zojuist een berichtje over jou geplaatst. Ik zet iedere week een blog in de kijker en deze keer ben jij dat. Gewoon, omdat ik vind dat je leuke dingen maakt. Fiujn weekend. Mieke

Geef een reactie

