Gehaakte bloemenketting

Telkens als ik niet weet wat ik wil gaan haken, en dat is heel vaak, ga ik bloemetjes haken.
Meestal maak ik er broches van, maar deze keer werd het een ketting.

Every time I don’t know what to crochet, and that is often, I crochet flowers.
Most of the time I turn them into brooches, but this time I made a necklace.

gehaaktebloemenketting2

Ik vind ze superleuk geworden, weet alleen niet zeker of het als ketting ook zo’n succes is…
Misschien moet ik hem gewoon een keer een dagje dragen. 😉

I really like them, I just don’t know if the necklace-part is also a success…
Maybe I’ll just have to wear it for a day. 😉

gehaaktebloemenketting1

Het fleurt de boel wel op, dat is een ding wat zeker is! 😉

It does brighten things up, that’s for sure! 😉

gehaaktebloemenketting

 

 

 

 

4 reacties op “Gehaakte bloemenketting

  1. Niet over mutsen, gewoon lekker gaan dragen. Lijkt me ook leuk om een lange sliert met zulke bloemetjes als ketting te dragen.

Geef een reactie

