Fijne 2e Paasdag!

Ook van Trippel & Trappel!

Happy Easter from Trippel & Trappel!

trippelentrappelviooltjes

Enne, ik ben nog steeds druk bezig met mijn shopje
De leren labeltjes staan er ook weer in!

I’m still busy with my little shop… I just added the leather tags!

lerenlabels

3 reacties op “Fijne 2e Paasdag!

  1. Wat een superschattige emmertjes! Trippel & Trappel die 2 emmertjes water gaan halen! Je labeltjes zijn prachtig, zoals altijd 🙂

  2. Hallo Nicolle,

    Ik zoek passende merklabels voor mijn eigen creaties.
    Ik denk dat jouw leren labels goed zouden werken. Zou jij ze op bestelling kunnen maken met mijn merknaam erop? Ik hoor graag wat er mogelijk is en wat je prijzen zouden zijn. Als je interesse hebt stuur ik je meer informatie. Alvast bedankt!

    groeten, Erika
    Soets

Geef een reactie

