Leren armbanden en nieuwtje

Vandaag was het armbandenmaakdag!
En ook stof je shopje af-dag. Want ik heb mijn Etsyshopje weer open gegooid… (niks veranderlijker dan een Nicollie). πŸ˜‰
Het zit namelijk zo… ik heb een tijdelijke baan (helaas, want ik vind het de allerleukste baan van de hele wereld!) en wanneer die stopt, wil ik eens kijken of ik mezelf een baan kan geven met een shopje (dat wordt dan de bijna allerleukste baan van de hele wereld).
Dus ik maakte vandaag een boel nieuwe armbanden…

Today was bracelet-make-day!
And also clean your shop-day. Because I re-opened my Etsyshop.
The reason is that I have a temporary job (unfortunately, because it’s the best job in the world!) and when it ends, I’d like to try and give myself a job with this shop (that will be the second best job in the world).
So I made a lot of leather bracelets today…

leren armbanden
Ik vind ze helemaal geweldig, vooral deze roze…

I really really like them, especially this pink one…

leren armband

Die is voor mezelf natuurlijk! πŸ˜‰ Maar ik heb er nog meer hoor… leuk met je eigen naam erop.

That one’s for me, obviously! πŸ˜‰ But I have some more… lovely with your own name on it.

leren armband

Of met je favoriete quote…

Or with your favourite quote…

leren armband

Ondertussen ben ik natuurlijk erg benieuwd wat jullie van mijn shopje vinden…
Je kunt hem hier vinden: Nicollie.etsy.com

En omdat ik zo’n aagje ben, heb ik ook maar een poll aangemaakt.
Vullen jullie hem in?

Meanwhile I’m very curious what you think of my little shop…
You can find it here: Nicollie.etsy.com

And because I can’t wait to hear what you think of it, I made a poll. Would you be so kind to fill it out?

4 reacties op “Leren armbanden en nieuwtje

  1. Eindelijk moet het zijn: heel leuk, maar het zou toch nog veel leuker zijn als je tijdelijk contract niet zou aflopen πŸ˜‰

  2. ik zeg: “Goed bezig Nicollie!!!!!!!” Heel veel successsssssss…….en hopelijk kun je het allebei blijven doen….

  3. Ze zijn ontzettend leuk!!! En niets te duur (kon er geen twee invullen hihi) en inderdaad hopelijk allebei blijven doen!

  4. Hallo, misschien een idee voor je Etsy-shop: oorbellenboekjes met een lederen omslag met een persoonlijk tintje?

Geef een reactie

