Fleurig

Als ik bij de Action ben, kan ik bijna nooit met lege handen de winkel verlaten.
De laatste keer kocht ik er een schattig mandje. Stond niet op mijn lijstje, had ik helemaal niet nodig, maar ik kon hem toch echt niet laten staan.
En toen ik thuis was, bedacht ik dat het wel een wolletjesmandje kon worden. En toevallig had ik nog een gehaakte bloem die nog geen bestemming had…

Whenever I am at the best discount store of the Netherlands, I almost never can leave without buying something.
At my last visit I bought the cutest basket. It was’nt on my to buy list, I didn’t need it, but I couldn’t leave without it.
When I got home, I thought it would make a nice yarn basket. And fortunately I had a crocheted flower lying around that fits perfectly…

mandjemethaaksel

Gezellig, toch?
Als ik uit het keukenraam kijk, zie ik Piper en Mooney, en heel veel blauweregen. Ook al zo gezellig…

Doesn’t that look nice?
When I look at my kitchen window, I see Piper and Mooney and lots of wisteria. Also looks very nice…

piperenmooney

Ooh ja, de armband van de blogverloting in het berichtje hieronder is gewonnen door Janneke!
Gefeli! Mail je me je adres?

The bracelet of the give away in the previous blog is for Janneke!

6 reacties op “Fleurig

  1. Joepie! Wat leuk!
    En zo’n leuk mandje heb ik ook thuis, daar kan inderdaad een mooie decorage op.

Geef een reactie

