Leren (haak)armbanden *blogverloting*

Naast het haken, ben ik toch weer met leer aan de slag gegaan. Daar word ik ook al zo blij van!
Allereerst maakte ik een roze leren armband met haaknaald voor mezelf…

Besides crocheting, I’m busy making things with leather. That also makes me happy!
At first I made a pink leather bracelet with a crochet hook. Just for me…

???????????????????????????????

Daarna maakte ik een lila suede armband met handgemaakte glaskralen van Nancy. Vanzelfsprekend ook voor mezelf! πŸ˜‰

After that, I made a lilac suede bracelet with handmade glass beads by Nancy. Of course this one’s also for me! πŸ˜‰

???????????????????????????????

Ik maakte twee leren armbanden met leren labeltje:

I made two leather bracelets with a leather tag:

???????????????????????????????

En nog twee met een haaknaald:

And two more with a crochet hook:

???????????????????????????????

En last but not least, maakte ik een lila suede armband met turquoise keramiekkralen en zoetwaterparels.
En deze wil ik verloten onder al mijn trouwe bloglezers…

Last but not least, I made a lilac suede bracelet with turquoise ceramic beads and fresh water pearls. I’d like to give this one to one of my sweet readers…

???????????????????????????????

Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten. Als je een linkje op je blog, Twitter of Facebook zet, doe je twee keer mee.
Enjoy!

To participate, you only have to leave a comment. If you post a link to your blog, Twitter orΒ Facebook, you’ll double your chances.
Enjoy!

 

 

15 reacties op “Leren (haak)armbanden *blogverloting*

  1. Wat een leuke en vooral originele armbanden heb je weer gemaakt!
    Ik doe dan ook graag mee met de verloting πŸ™‚

  2. Die zijn erg leuk! Ik doe graag mee aan de verloting.

    Sowieso maak je altijd erg leuke dingen. Ook als ik niks reageer πŸ˜‰

    Liefs,

    Wanda

  3. wat een leuk armbanden!! graag doe ik mee met de verloting en als ik heb heel brutaal nog een vraagje ik ben zelf bezig met een leren armbandje maar ik heb geen idee hoe die sluitingen heten en waar je ze kan kopen. Misschien wil je dit delen??

  4. Turquoise is mijn lievelingskleur Γ©n haken is mijn passie, ik vind de armband geweldig! Ik doe graag mee, haakgroetjes, Marian

  5. Wat een leuke actie van je! Ik doe graag mee!!:)) ik hou van leren armbanden en van de kleur lila!:)) prachtig armband!

  6. Wauw! Die zijn mooi zeg! Zocht je nog woorden voor in het leer? Ik dacht aan Summer, sunshine, warmth 🌞🌞🌞

  7. Zuper leuk! Roze leer, zo origineel en mooi. Maak je al die kralen zelf? Zelf ben ik ook een beetje bezig met leren armbandjes, maar die zijn een stuk simpeler dan deze. Waar haal jij deze brede stukken leer vandaan? heb alleen dunne gezien bij Kralenhoekje, waar ik ook m’n kraaltjes bestel

  8. Jeetje, wat creatief en wat ziet het resultaat er toch mooi uit. Ik wou dat ik zelf dit soort dingen kon verzinnen en uitvoeren.

Geef een reactie

