Gehaakt tasrandje

Toen ik laatst een keer visitekaartjes bestelde, kreeg ik er een gratis tas bij.
Hij was alleen wel een beetje saai, dus daar moest ik wat mee doen…

Ik haakte er een randje aan.

A while ago, when I ordered business cards, I received a free cotton bag. It was a bit boring, so I had to do something about it… I crocheted a trim onto it.

tuttasrandje6

Zie je, dat is toch veel gezelliger?!

Doesn’t that look much better?!

tuttasrandje3

En ja, hij moet eigenlijk gestreken worden, maar daar ben ik dan weer te lui voor.

Onderaan stond de link van Vistaprint, daar moest natuurlijk een leren labeltje overheen…

And yes, it does need to be ironed, but I’m a bit too lazy to do that.
Vistaprint’s link was printed at the bottom, I had to cover that with a leather tag of course…

tuttasrandje2

En aan de achterkant was het helemaal een saaie bedoening, dus daar naaide ik een heuse Freubelwebsticker aan vast.

And the back was even more boring, so I sewed a Freubelweb sticker onto it.

tuttasrandje5

Zo, daar durf ik wel mee over straat! 😉

I think I can take that bag out for a walk! 😉

tuttasrandje1

 

 

6 reacties op “Gehaakt tasrandje

  1. Jij weet overal iets bijzonders van te maken! Heel erg leuk dit.

Geef een reactie

