Haaksels en een schaapje

Ik kreeg zomaar een kadootje in de bus. Een 3d-geprint schaapje, hoe leuk is dat?!
Die lieve Janita weet wel wat ik leuk vind! πŸ˜‰ (Herkennen jullie het schaapje van de kaartjes?)

I got a present in my mail box, just because. It’s a 3d-printed sheep. Isn’t that the cutest?!
Lovely Janita knows what I like best! πŸ˜‰ (Do you recognise the sheep from the cards?)

schaapje3d

Ik haakte er een medaille van. Die draag ik nu met trots op mijn jasje en ik heb er al leuke reacties op gekregen!

Verder haakte ik nog twee kasthangers.
Deze met Drops Paris en haaknaald 5 (uiteraard!):

I crocheted a medal from it. That I wear proudly on my jacket. I received lovely comments!
I also crocheted two pendants. This one is crocheted with Drops Paris and crochet hook 5 (of course!):

hartjeskasthanger

Hij hangt gezellig aan mijn theekastje…

It’s found a nice place to dangle…

hartjeskasthanger1

En deze haakte ik met Catania en haaknaald 3,5:

This one I crocheted with Catania and crochet hook 3,5:

hartjeskasthanger2

Daar moet ik nog een leuk plaatsje voor vinden.
En als jullie me nu even excuseren, dan ga ik in de tuin zitten. Wat een lekker weertje!

I’ll have to find a nice place to hang it. And if you’ll excuse me, I’m about to sit in the yard. Such a lovely weather!

 

 

2 reacties op “Haaksels en een schaapje

Geef een reactie

