Slingers

Vandaag ben ik jarig, dus dat is een perfect excuus om nog een slinger te haken…

Today is my birthday, a perfect excuse to crochet a bunting…

slinger1

Ik gebruikte dit patroontje, alleen haakte ik i.p.v. een setje van 5 stokjes, 5 dubbele stokjes. En ik hing er een kwastje aan.

I used this pattern, but changed the set of 5 dc into 5 tr and added a tassel.

slinger

Gezellig!

Verder kreeg ik van vriendlief al een kado… een zelfgemaakt kado nog wel!

Doesn’t that look cozy? I also got a present from my boyfriend. A handmade present!

vogelhuiskado

Vogelhuisjes! Lief he! Ben er helemaal blij mee.
Maar als je dan even niet oplet, zijn ze gelijk al bewoond…

Bird houses! Aren’t they cute? I am so happy with it. And when I didn’t look for a moment, Trippel & Trappel took up residence right away…

vogelhuiskado1

 

 

14 reacties op “Slingers

  1. Hartelijk gefeliciteerd!!! En dat je nog maar veel mooie en grappige dingen mag maken!
    Groetjes Marita.

  2. van harte gefeliciteerd. en wat een leuk kado heb je gehad? Zo te zien zijn trippel en Trappel ook blij met het kado

  3. Lieve Nicolle, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een fijne en gezellige dag van, gelukkig hangen de fleurige slingers al dus dat beloofd veel moois voor vandaag.

    Liefs van Claire

  4. Gefeliciteerd Nicole! En wat een leuk en goed cadeau heb je van je liefje gehad!

  5. Weer heb ik met een glimlach op mijn lippen jouw bericht gelezen. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat we nog lang van jouw berichten mogen genieten. Een fijne dag.

  6. Hoi Nicolle,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke slingers. En het cadeau van manlief is erg leuk. Maak er nog een gezellige dag van. Je heb in ieder geval goed weer.

    Groetjes Sabine

  7. Pingback: Kadootjes, vogeltjes en kuikentjes | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

