Kuikentjes sponsoren

Ik ga kuikentjes sponsoren!
Zie je nu schattige kuikentjes met gesponsorde shirtjes voor je? Nou, dat wordt het dus niet. 😉

Ik ga wel geld inzamelen voor mijn lieve oud-collega en haakvriendin Marlies, die een school in Nepal heeft opgezet.
En nu hebben de mensen daar, naast schoolspullen, geitjes en kleding, ook kuikentjes nodig. Zodat ze een beetje zelfvoorzienend worden, met eieren enzo.
10 kuikentjes kosten € 8,00.
Om zoveel mogelijk kuikentjes te kunnen kopen, heb ik een actietje bedacht.

Trippel & Trappel wilden ook meedoen, dus stelde ik dit pakketje samen:

marlies1
Voor als je Trippel & Trappel-fan bent. Met een handgemaakt mapje, een pen (hoogst zeldzaam!), drie postkaarten, 12 kaartjes (links) en 5 magneetjes (rechts).

marlies2

Dit pakketje kost 10 kuikentjes (€ 8,00) en ik betaal de verzendkosten.
En er is er maar één van! (Verkocht!)

Voor als je meer van schaapjes houdt dan van muizen, maakte ik deze setjes voor de prijs van 1 kuikentje plus een postzegel (€ 1,50)…
Een gehaakte hartjesbroche of -magneetje (de kleur die ik je stuur is een verrassing) met 2×3 schaapjeskaartjes.

marlies

Dus, help Marlies aan de kuikentjes en mail me je bestelling!
Hier kun je haar nieuwsbrief lezen. Er staat ook een rekeningnummer in, voor als je liever een geitje sponsort ofzo… 🙂
Namens Marlies, Trippel & Trappel en mezelf alvast heeeel erg bedankt!

4 reacties op “Kuikentjes sponsoren

  1. Uhm, ik vind je actie geweldig Nicolleke maar ik snap de schaapjesaanbieding niet…wil je dat in jipenjannekestaal voor mij uitleggen? Krijg of koop ik niet hetzelfde pakket als Trip en trap maar dan met schaapjes ? Voor 8€….ben een beetje blond snap je, uuuuh, nee, kaaigrijs 😉

  2. Pingback: Kadootjes, vogeltjes en kuikentjes | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

